Gå til innhold

Jipppiiii, jeg hadde rett! Jeg er GRAVIIID!! :)

Anbefalte innlegg

Sitter her med en positiv cb, og det føles veldig bra :) føles ut som om sirkelen er sluttet og at det kommer til å gå bra denne gangen :) Jeg er selfølgelig litt bekymra for faren for en ny SA, men jeg skal ringe legen imorgen og be om ekstra oppfølging i forhold til GBS :) Dette kommer til å gå så bra så :)

For dere som lurer på "oppskrift" og symptomer og sånnt, hær kommer det med en gang:

Vi har hadd sex annenhver dag fra CD 10 til CD 20. Tempet og prøvde denne måneden også eltest-strips fra billig-teste.dk, men fikk ikke positivt utslag selv om jeg testet 4 ganger om dagen både dagen før og eldagen, så på meg funket de ikke. Jeg har i tillegg sjekket tappen og sekretet for å finne el :)

4 dager etter el (vet det er mange som vil si at det ikke går ann, men det var sånn det skjedde...) ble puppene mine "rare". Jeg har et barn fra før (som er 4 år) så vet ikke om det har noe å si? Aleola begynte å bli mørkere, og på 4dpo merket jeg at de var "brunflekkete" selve brystvorta hadde hvite prikker på seg (akkurat som da jeg ammet) og de var i tillegg klissete og klødde.. Sånn har de vært etter det. Jeg begynte også å få "vann i munnen" fra da. Sånn som jeg får rett før jeg kaster opp hvis jeg er dårlig ellers.

6 dpo fikk jeg mange symptomer: luft i magen (fiser heeele tiden og og det lukter mye styggere enn vanlig), kvalme, stikking og sviing i magen og sviende smerte i ryggen, veldig ømme brystvorter, hyppig vannlating og metallsmak. Fra denne dagen fikk jeg også følelsen av at jeg var gravid. Denne følelsen ble bare sterkere og sterkere, og 9dpo var jeg HELT sikker som jeg sa :) var til og med og kjøpte gravide-blad, og ville bestille time hos lege allerede! *hehe* JEg har også hatt litt halsbrann av og til..

utfloden ble etter el lotion, så sticky, og mer og mer watery. Jeg fikk også hvitt el slim fra 6 dpo og dette har blitt blankere og blankere ("fant" det når jeg sjekket tappen) Tappen ble ved 6 dpo øm, og de siste dagene har det vært akkurat som om det har vært en "spiss" midt inni den.

De siste dagene har kaffe smakt veldig stygt, og jeg har hatt lyst på sundere mat :)

Dette ble veldig langt, men det var altså symptomene mine :) Det har vært veldig fint og lærerikt å henge her inne på bil gravid sammen med dere :) Tusen takk for all hjelp og støtte :)

Fortsetter under...

Gratulerer så mye, Lurv! Det var jo ingen overraskelse, så mange symptomer du har hatt... Et nytt for hver dag, nesten! Denne gangen går det bra, det er jeg sikker på!!

Tidlig oppe en søndag morgen, forresten? Sitter her og får ikke sove jeg heller....

GRATTIS LURV!!!!!

Det var så utrolig, utrolig kjekt å høre....

Håper vi snakkes videre på 1 term. om noen dager.

Sender deg masse gode tanker på at dette går bra.

KJEPME glad på die vegne .

STOR klem fra meg,

:o)

Gratulerer så utrolig masse! Krysser fingre og tær for at spiren sitter denne gangen.

Hadde vel egentlig alle de symptomene du ramset opp der, men så plutselig forsvant alle sammen idag da. Så håpet mitt er mer eller mindre borte.

Annonse

Sjekka nettopp livmortapppen(har aldri gjort det tidligere..) så tror nok det var den jeg fant.. og den var litt "hard" spiss i??? er det slik?

ER helt fersk med dette livmor greiene.. har som nevnt aldri kjent etter/på den før...

er veldig forskjellig fra person til person vistnåkk det tappe greiene, men på pernille.info er det forklart som mykt utpå og hardt inni ved tidlig graviditet. Jeg synes det er som en hard spiss. Kanskje fordi det er et mindre område som er hardt enn til vanlig?

siden mabynow spurte i et annet inlegg om tester og sånnt kan jeg kanskje nevne det her og (siden det var veldig rart) Jeg testet med LH oh HCG stips fra billig-teste.dk HCG strips fra babyornot og cb

På LH-stripsen et det nesten ikke en synlig teststrek, jeg må se den under lys, og på HCG stripsen er den mye sterkere, men ikke veldig sterk (dette er veldig rart, siden en el-test "skal" slå ut før en graviditetstest) På den fra babyornot ser jeg kanskje en strek fordi jeg vet at den skal være dær og cb er klart positiv :)

Annonse

Åh så kjekt - jeg VISSTE det :)

Sov litt lenge idag jeg, men første jeg tenkte på var at jeg måtte sjekke testen din...he.he

Masse ros til deg for super beskrivelse av symptomer, ikke lett alltid å beskrive kroppslige vondter og følelser, men på den måten du har beskrevet det tror jeg mange kan nikke gjenkjennende.....:)

Det med "vann i munnen" hadde jeg ikke tenkt på, men det har jeg også...hi.hi

Føler som deg at ringen på en måte er sluttet for deg nå, og det er liksom ingen tvil i min sjel om at dette går veldig bra :)

Snakkes snart inne på 1. tri - jeg kommer snart jeg også nemlig...

STOR klem fra meg

PS: Du blir savnet her inne, men vi vil IKKE ha deg tilbake :)

tusen takk :) morro at det var så mange som tenkte på meg idag da :)

er blitt så vant til å være her, og liker å dele alt jeg har lært under prøvingen, så det kan hende jeg blir å henge en del her alikevel.. håper det er ok :) hadde aldri husket alle symptomer og sånt hvis jeg ikke hadde skrevet det ned! Veldig kjekt å ha alt veldig detaljert på ff *hehe*

Du er velkommen etter :) M@mi. Var det torsdag du skulle teste?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...