Gå til innhold

Quinny Buzz

sunshine&gullungen+bitteliten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen med erfaring med Quinny Buzz? Bra eller Dårlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har ingen erfraringer, men valgte quinny speedy i stedet, pga bedre hjul og så likte jeg sportsdelen bedre.

Skrevet

Jeg henta meg buzz på lørdag men har enda itte fått testa den...men den er jo bare såååå lekker!!!

Skrevet

Hørt mange her inne som er utrolig fornøyd med buzzen sin, har faktisk ikke hørt noe negativt om den.

Bestilte en selv, men så bestemte vi oss for å flytte (fra by til lite tettsted) og derfor var ikke vogna lenger noe godt alternativ for oss. Som byvogn ser den helt super ut, men vi trengte en som trillet godt på ulendt terreng, skogsveier og grus + en del snø her. Da blir framhjulet litt upraktisk, så måtte selge den ubrukt med tungt hjerte...

Men hadde den oppslått, og synes den var veldig enkel å slå opp/legge sammen, tok liten plass og det lille jeg trilla på stuegulvet her (uten unge i) virka den veldig god å trille.

Har hørt at den er stabil og god. Liggestillingen blir ikke helt flat, og det blir en liten knekk i bena, men av alle som har hatt den så hører jeg at barna sover veldig godt i den og at det ikke er noe problem.

Fordel at den kan snues begge veier, og det gjøres VELDIG enkelt.

Skrevet

Har sååå lyst på en buzz. Ser så tøffe ut.

Noen som vet hva de koster i butikkene??

Skrevet

Oooooo, endelig noen andre enn meg som sikler på den vognen!

Nå sikler ikke jeg egentlig lenger da, jeg kjøpte den for litt over en uke siden, på Babyshop. Den kostet 3999,- og det tok bare noen få dager og få den. Kjøpte også et handlenett til å feste under for 199,-.

Hittil er jeg SUPERFORNØYD. En fornøyelse å trille, snutta koser seg masse i den, og kan både se fremover eller på mam og pap. Hvis man skal ha (tilnærmet) full liggestilling må sittedelen være fremovervendt, men synes det funker bra likevel.

Dessuten er designet veldig kult. Det er ikke mange som har den, så folk glaner selv her i Oslo.

Eneste jeg har å utsette er at stellebagen som følger med ikke har skulderstropp, bare et lite håndtak. OG, jeg tror den blir litt kløneste å trille på masse snø, det var ihvertfall det hun i butikken sa. Da er det kanskje greit å ha en annen vogn "i bakhånd".

Lykke til med vognkjøp! Bare spør hvis det er noe mer du lurer på!

Skrevet

Glemte å si at den er veldig grei å slå sammen og opp. Det er gass (samme som sånne kontorstoler som man kan ta opp og ned), så det er liksom bare et lite dytt, så er den nede el oppe. Litt av grunnen til at vi kjøpte den, var at vi er mye inn og ut av bil med vognen, så nå har dette blitt veldig greit!

:)

Skrevet

Så godt å høre at noen er fornøyd m Buzz. På et annet forum jeg har lest litt på virker det som om Buzz er en dårlig vogn.....

Kjøpte du din på Babyshop i Oslo? Måtte den bestilles el hadde de den på lager?

skjekka pris på en babyshop-butikk utenfor oslo og de tok 4499.

Har så lyst på en svart vogn.

Virker den stødig og hvor store er de minste hjulene tror du? Litt rare spørsmål he he.. Og er kalesjen litt nedover på ryggen? Hvis du skjønner hva jeg mener.

Skrevet

Ja, det er vel smak og behag egentlig. Er jo ikke sikkert du blir fornøyd selv om jeg er det. Kommer vel litt an på hva man er vant til osv... Det er jo ikke noe særlig fjæring, som jeg har skjønt at det er i simo-vognene bla. Men det er ikke jeg vant til uansett. :)

Kjøpte den i Oslo ja, i Sandvika kostet den 4499,-, så den er tydeligvis 500 kr billigere i Oslo. Rart!

Den virker veldig stødig synes jeg! De minste hjulene er vel kanskje 10-15 cm i diameter, og er ikke lufthjul, så de "bråker" litt mot asfalten. Får litt paraplytrille-feelingen der.

Ikke så stor kalesje nei, går ikke bak ryggen på setet (som på Quinny 3xl) hvis det er det du mener.

Den er superfin i svart!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...