Gå til innhold

På hvilket sykehus tok dere keisersnitt?

Anbefalte innlegg

Jeg skal ta planlagt keisersnitt pga en ryggskade. De hadde ikke lass til meg på Rikshospitalet og nå prøver jeg å finne et bra sykehus å føde på. Er det noen som har erfaring med Drammen eller Bærum sykehus? Er dere førnøyd eller ikke?

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Tok ks på bærum sykehus, var veldig fornøyd med alt rundt operasjonen, veldig profft, det var et hastesnitt. Barselavd. var så som så, fikk ingen "særbehandling" selv om jeg var nyoperert, har selv jobbet på sykehus og var ikke imponert, men hadde heller ikke vært redd for å bli sendt dit igjen, det viktigste for meg var å få ut ungen frisk, barseloppholdet ga meg ikke varig men! Det var veldig hektisk da jeg var der, så noen beklaget det, men men sånt skjer...

Lykke til!!

Ringerike (Hønefoss) er helt fantastisk, både personalet og avdeligene er veldig koselige. Har både tatt ks og født der. ANBEFALES!

Har ligget på barsel på Drammen (overflyttet fra Ringerike da lillebror måtte ligge på intensiv) - og barsel der er overhode ikke så koselig som Ringerike. Du bør ta deg en tur og se, om du har mulighet. Mange fra både Oslo og Hamarområdet som nå velger Ringerike - og det har de all grunn til.

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...