Gå til innhold

Teutonia Mistral - Noen spm

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har kjøpt Teutonia Mistral med mykbag til beibien som fortsatt er i magen. Men etter å sett litt på den er det noen ting jeg lurer på. For det første virker regntrekket som følger med helt ubrukelig. Tenker på å kjøpe et annet, er det noen som har erfaring med regntrekket fra teutonia som selges separat? Har sett at Sparkjøp m. flere selger rimelige regntrekk, er noen av disse brukbare? (Bor i Bergen så trekket blir nok brukt en del:-). Har også lagt merke til at mange bager har en liten kalesje, det har ikke mykbagen til Teutonian. Er dette negativt, eller har det lite betydning? Ellers så har jeg tenkt å bruke skinnposen fra da jeg var lita. Håper at det blir mykt nok for beibien uten madrass. Kan ev. legge et teppe nedi. Er første ungen vår så ingen av oss er eksperter:-).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1. Vi har ikke prøvd original regntrekket, men da vi kjøpte vogna ble vi anbefalt regntrekk for bagvogn til Teutoniaen. Hadde et simo bagvogn regntrekk fra før - og det har passet utmerket. Mulig de på Spar kjøp er samme størrelse, det vet jeg ikke. Det geniale med Simo sitt var at det var masse reflexer på det, og at de var to glidelåser som kunne åpnes for å ta ut babyen uten å fjerne hele regntrekket.

2. Den kalesjen er vel egentlig hvis man skal bruke bagen som separat bærebag. Vi hadde separat bærebag til lillegutt - men brukte ikke kalesjen til den. Den var bare i veien. Så jeg tror det går veldig bra uten.

3. Det blir veldig godt og mykt med skinnpose oppi. Trengr ikke egen madrass da. Vi brukte skinnposen rett i vogna uten softbag - og det var mykt nok det også.

Lykke til med babyen da - og vogna. Tror nok dere blir fornøyde.

Skrevet

Jeg har prøvd regntrekket som følger med, og ja det er ubrukelig! Men jeg hadde et simo regntrekk fra før som passer helt fint. Ellers tror jeg det nye regntrekket som er laget også er veldig bra. Vi hadde simo vogn før og den hadde sånn kalesje på bagen. Den brukte vi aldri for den var bare i veien når vi skulle ta bagen inn og ut av vognen, så det klarer dere dere fint uten. Jeg har ikke prøvd skinnpose i vogna, men vi har lagt et lammeskinn i bunn som han ligger på nå, og da ligger han veldig godt. Så det går sikkert kjempebra med bare lammeskinnsposen

Lykke til med baby og vognen!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...