Gå til innhold

Noen som kan hjelpe meg PLEASE

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ble lagt inn på gyn natt til fredag er i uke 21, med en crp på 22 med hodepine, frysninger, vondt for å tisse, vondt på høyre side ved nyra og litt øm ved tarmene på høyre side så de starta med antibiotika kur samma natta ble bedre av det og fikk ul tidlig på fredags morgen alt var fint med babyn og livmormunnen var lukket så det var ikke noe galt der.

Gynokologen sa at jeg hadde en infeksjon i kroppen men de viste bare ikke hvor i kroppen ble skrevet ut, men havnet på legevakten igjen på kvelden på fredag med frysninger, hodepine og fortsatt vondt på høyre side ved nyra og øm i tarmene på høyre side, det ble foretatt en crp igjen som viste 105 og jeg spurte om jeg kunne prøve en antibiotikakur hjemme for å se om det ble bedre, pga sykehus skrekk så det fikk jeg.

Det har blitt litt bedre har ikke så vondt lengre for å tisse og fryser ikke lengre, men fra vondt til øm og litt vondt på høyre side erdet nå,

Men er litt usikker på om jeg skal vente 1dag til å se det ann el ringe inn på gyn/føden å si ifra at jeg blir ikke bedre på høyre side ang smerter, vil ha noen råd

Fortsetter under...

Har du tatt urinprøver? Det kan være urinveisinfeksjon eller kanskje det har gått over til nyrebekkenbetennelse? Uansett må de jo dyrke frem bakteriene på et laboratorie for å finne ut om du har fått riktig antibiotika. Vær heller en pest å en plage enn å ta noen sjanser! Ring og krev hjelp!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...