Gå til innhold

Er det noen av dere gravide som ikke hadde et eneste graviditetssymtom før testen var positiv?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Og når testet dere positivt før eller etter forventet mens?

Synest alle har symtomer utenom meg og jeg venter mensen om 2 dager, jeg håper selvfølgelig at jeg er gravid da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Testet negativt på dagen jeg ventet mens. Den uteble, men jeg hadde sterke menssmerter uten at jeg begynte å blø så jeg trodde den bare var forsinket. I og med at mens uteble tok jeg ny test 3 dager senere. Testet positivt! Hadde ingen andre symptomer så jeg holdt på å besvime av overraskelse og glede : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig ikke- litt ekstra premenstruell kanskje? Men det er man jo innimellom;-) Det første jeg merket var at jeg måtte på do å tisse i ettsett, og det kom rett etter uteblitt mens...Også ble brystene ømme, men i grunn ikke noe mer enn det de kan være før en vanlig menstruasjon. I uke 7 ble jeg merkbart kvalm, men det varer stort sett ikke hele dagen, så føler meg i ganske fin form jeg...

 

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jepp, kjente ingenting før barnet sparket rundt uke 17-18.

. hadde jeg ikke vist at testen viste positivt ville jeg ikke trodd det. tror sannelig jeg tok tre tester etter hverandre.

 

Testet positivt tre dager etter forventet mens.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...