Anonym bruker Skrevet 19. august 2006 #1 Del Skrevet 19. august 2006 Er det andre her som sliter med null sexlyst og føler seg skitten? I mitt tilfelle tror jeg det er gamle ting som kommer opp igjen. Blir kvalm bare med tanken på sex og en gang jeg prøvde knakk jeg sammen i gråt. Sexlysten var dårlig fra før.Nå har alt blitt verre på den fronten. Hjelper heller ikke at folk både tar på magen min og kommenterer hvor stor jeg har blitt. Føler meg ikke komfortabel med det heller. La kroppen min være i fred! Det har jeg bare lyst til å skrike ut-og så dytte dem vekk samtidig. Noen andre som har det slik? Lurer også på om noen har gode råd og erfaringer å komme med. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5992914-sex-har-blitt-enda-vanskeligere-enn-f%C3%B8r/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
to tette og ei badehette:o) Skrevet 20. august 2006 #2 Del Skrevet 20. august 2006 Heisann, jeg skjønner godt hvordan du har det. Jeg må bare spørre, men er "gamle ting" seksuelle overgrep? Du trenger ikke svare hvis du ikke vil. Jeg ble selv seksuelt misbrukt som lita jente, men har fått god hjelp for det i voksen alder. Da jeg gikk gravid sist var jeg veldig urolig for hvordan fødselen skulle utarte seg og selvfølgelig sexlivet under grviditeten. Heldigvis har jeg en mann som vet alt om min fortid, og som ikke la noe press på meg ang sexlivet vårt. Når det gjaldt fødselen sa min jordmor til meg at jeg burde legge ved et brev om ønsker og tanker omkring fødselen i mappen der jeg hadde helsekortet. Der skrev jeg hva jeg hadde blitt utsatt for som lita jente og om tankene mine omkring det som skulle skje ved en fødsel. Dette brevet la jeg fremst i mappen sånn at det ikke gikk an å unngå å se det. Jeg sitter igjen med kun gode minner ang fødsel, dette fordi jeg ble kjempegodt tatt vare på. Jeg liker heller ikke at folk tar på magen min, og jeg sier ifra jeg da. Vil de ikke respektere dette, så tar jeg meg den frihet i å ta på magen deres, bare for å understreke at de har gått over en grense. Sexlivet er heller ikke på topp, var ikke det før og er det ikke nå heller. Men som sagt har jeg en mann som skjønner hvorfor. Har du snakket med din mann om hvorfor du reagerer slik du gjør? Hvis ikke synes jeg at du skal gjøre det. Jeg ønsker deg all mulig lykke med fødsel,sexliv og fremtid. Er det noe mer du lurer på så skal jeg prøve å svare så godt jeg kan. Ps: er det noen trøst, så har vi ikke hatt sex mer enn 3 ganger siden jeg ble gravid. Nå er jeg 23+4 på vei. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5992914-sex-har-blitt-enda-vanskeligere-enn-f%C3%B8r/#findComment-5993767 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. august 2006 #3 Del Skrevet 21. august 2006 Ja, det er vel på en måte snakk om det siden jeg hadde en opplevelse i tenårene der jeg satte en grense som ikke ble respektert. Har snakket med samboer om det nå. Har forsåvidt gjort det før også, men det var vel på tide å gjøre det igjen. Har ikke orket å snakke så mye om det i det siste og humøret mitt har i perioder vært dårlig og det har vel gått ut over ham. Takk for svar. I dahg har jeg en fin dag. Har hatt noen tøffe dager i det siste og det var vel på tide å ta dette opp igjen, ja. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5992914-sex-har-blitt-enda-vanskeligere-enn-f%C3%B8r/#findComment-6012344 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå