Gjest Skrevet 19. august 2006 #1 Del Skrevet 19. august 2006 Jeg er sikkert litt rar, men jeg elsker å se de graviditets testene bli posetive, så jeg tester litt sånn innimellom... hehe=) flere enn meg som også gjør det?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. august 2006 #2 Del Skrevet 19. august 2006 ikke jeg spar en å se på den litt oftere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 19. august 2006 #3 Del Skrevet 19. august 2006 Jeg testet meg med 3 forskjellig den dagen jeg testet og så måtte jeg bare teste igjen 2 dager etterpå for å se om den var blitt sterkere, men etter det er det nok å kjenne etter smertene i magen for å bli minnet på at det er noe der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoebe Skrevet 20. august 2006 #4 Del Skrevet 20. august 2006 Det har ennå ikke gått opp for meg, så det hender at jeg tar en test i ny og ne bare for å forsikre at jeg ikke har drømt det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sistemann i magen <3 Skrevet 20. august 2006 #5 Del Skrevet 20. august 2006 Jeg tester litt sånn innimellom... men det er mest for å sjekke om det fortsatt er noe inni der.... Blir så usikker når symoptomene plutselig blir borte.... :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 20. august 2006 #6 Del Skrevet 20. august 2006 jeg har heller ingen symptomer... så det er sikkert også litt av grunnen til at jeg fortsatt er testoman.. hehe=) gleder meg til å kjenne liv der nede:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Go`mamma`n... Skrevet 20. august 2006 #7 Del Skrevet 20. august 2006 Jeg kommer nok til å teste meg flere ganger, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stratos med 3 barn Skrevet 20. august 2006 #8 Del Skrevet 20. august 2006 Nei, det har ikke ramlet meg inn..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå