Gå til innhold

ang tulleinnlegg på skravlesiden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det er så rart at når det kommer sånne vanvittige historier på skravlesiden, med mye drama og sånn, så er det alltid noen (et) kjent og gammelt nick som kommer å liksom skal rydde opp. Dette nicket kan være fraværende en tid og så dukke opp i "rette" øyeblikk.

Et som nick som skal virke så voksent og ordentlig. Og som later som om det eier BIM forde det har vært her så lenge.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm.. har jeg ikke tenkt på før,men du har kanskje rett.. kan ikke huske hvilket nick det er da men.. at det er mye vannvittige historier er jeg enigi ja ;)

Skrevet

Orker ikke noe krangel så jeg prøver anonym knappen for første gang.

Har bare vært her noen få uker, men tenker du på det der utrolige barnehageinnlegget før i dag? Har ikke fått med meg noe annet rart, bortsett fra at ingen liker en Gulli, men har aldri sett noen innlegg fra henne tror jeg.

Skrevet

noen spesielle du tenker på..

Skrevet

Gulli har vi heldigvis sluppet noen dager nå, hun er en slemmas og frekkas som ganske riktig nesten ingen liker.

Hun dukker opp av og til for å lage kvalm og sur stemning, mulig dette er henne også, under andre nick. Ingenting forundrer oss med henne.

Skrevet

Hvilke tulleinnlegg? Har gått glipp av de jeg?

Skrevet

Jeg synes egentlig dette var et tulleinnlegg jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...