Beth84g Skrevet 19. august 2006 #1 Del Skrevet 19. august 2006 Er Nemi ett fint navn? Har jo bestemt oss for det og sendt papirer. Elsker navnet, men er bare nysjerrig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. august 2006 #2 Del Skrevet 19. august 2006 Helt ærlig? Nei.. Ikke egentlig. MEN, det er vel et navn du kan bli vant med, som for eksempel så likte ikke jeg namnet Marianne før, men så traff jeg en dame med veldig stor innflydelse på meg, og nå elsker jeg navnet:) Men Nemi hadde vel engetlig vært ganske fint navn, hadde det ikke vært for tegneserien.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 19. august 2006 #3 Del Skrevet 19. august 2006 Fint navn! Hvis dere har begynt å bruke det og synes det passer på babyen og dere liker det, så hvorfor ikke? Selv om navnet er kjent gjennom tegneserien så kan det ikke være så mange som heter det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beth84g Skrevet 19. august 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 19. august 2006 Nå er det 12 i norge som heter det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. august 2006 #5 Del Skrevet 20. august 2006 Nei, det er ikke et fint navn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synnøve_Solbakken Skrevet 20. august 2006 #6 Del Skrevet 20. august 2006 Ikke et navn jeg ville valgt til min datter, men helt ok. Men håper ikke dere har kalt henne Nemi Diana, for det var ikke noe fint... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 20. august 2006 #7 Del Skrevet 20. august 2006 I think it is actually kinda cool, i imagine a girl with straight brown hair and dark eyes i think it is a pretty confident name, i dunno about diana though, i kinda changes the nemi hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 21. august 2006 #8 Del Skrevet 21. august 2006 Helt ærlig så synes jeg ikke Nemi er noe fint nei. Men smaken er jo som kjent som baken : ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. august 2006 #9 Del Skrevet 21. august 2006 Høres ut som et kallenavn og ikke et skikkelig navn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beth84g Skrevet 21. august 2006 Forfatter #10 Del Skrevet 21. august 2006 Hehe ikke så mange positive her nei Men tusen takk for at dere gadd å svare. Jenta vår har fått navnet ( og diana, men bruker kun nemi) og vi elsker det. Var bare litt nysjerrig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 23. august 2006 #11 Del Skrevet 23. august 2006 nei, det liker jeg ikke... er ikke det hun svarte tegneserie dama... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2grommeunger Skrevet 25. august 2006 #12 Del Skrevet 25. august 2006 Hm..kanskje ikke på en unge...men hva med et kompromiss- remi..det er brukt i byer og bygder.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. august 2006 #13 Del Skrevet 25. august 2006 Vi har et navn på gutten vår som mange "må venne seg til"... Det viktigste er at man trives med det selv og at man synes det passer på babyen. Nemi er et navn jeg ville vent meg til dersom jeg kjente datteren din. Tenker litt på tegneserien, klarer ikke helt å fjerne det bildet. Men ville helt klart fått en annen oppfatning dersom jeg hadde fått ei lita jente å feste navnet til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 25. august 2006 #14 Del Skrevet 25. august 2006 det er en vanesak! det er jo litt stilig også da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå