Gå til innhold

Vil ha ærlig svar...

Beth84g

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Helt ærlig? Nei.. Ikke egentlig. MEN, det er vel et navn du kan bli vant med, som for eksempel så likte ikke jeg namnet Marianne før, men så traff jeg en dame med veldig stor innflydelse på meg, og nå elsker jeg navnet:) Men Nemi hadde vel engetlig vært ganske fint navn, hadde det ikke vært for tegneserien..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint navn! Hvis dere har begynt å bruke det og synes det passer på babyen og dere liker det, så hvorfor ikke? Selv om navnet er kjent gjennom tegneserien så kan det ikke være så mange som heter det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke et navn jeg ville valgt til min datter, men helt ok. Men håper ikke dere har kalt henne Nemi Diana, for det var ikke noe fint...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I think it is actually kinda cool, i imagine a girl with straight brown hair and dark eyes :) i think it is a pretty confident name, i dunno about diana though, i kinda changes the nemi hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ikke så mange positive her nei :)

Men tusen takk for at dere gadd å svare. Jenta vår har fått navnet ( og diana, men bruker kun nemi) og vi elsker det. Var bare litt nysjerrig

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har et navn på gutten vår som mange "må venne seg til"... Det viktigste er at man trives med det selv og at man synes det passer på babyen. Nemi er et navn jeg ville vent meg til dersom jeg kjente datteren din. Tenker litt på tegneserien, klarer ikke helt å fjerne det bildet. Men ville helt klart fått en annen oppfatning dersom jeg hadde fått ei lita jente å feste navnet til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...