Gå til innhold

se hit. tok en liten test..

Anbefalte innlegg

i ca ett døgn har jeg bare pumpet meg å gitt lillegutt flaske med blanding av mme og mm. grunnen til dette er at han gulper helt sinnsykt mye etter han har sugd på puppen. dette er det stor forandring på nå som han har fått flaske. har bare gulpet littegrann. tror han får i seg veldig mye luft når jeg gir pupp. virker ikke som om han har vondt i magen lenger heller.

noe forslag til hva jeg kan gjøre? vil jo ikke at han skal gulpe så mye å ha vondt i magen. burde jeg slutte å gi pupp. har ikke nok melk til han uansett så må gi han mme i tilllegg noen ganger i døgnet.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5992105-se-hit-tok-en-liten-test/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei,ikke slutt å gi pupp,gulping er veldig vanlig,lukkemuskelen til babyen din er sikkert ikke helt ferdig utviklet-og dermed gulper han.

Dette vil gi seg med tiden,det du kan gjøre når du ammer er å la han få hyppige pauser for å rape.Dette hjelper til en viss grad,men husk at gulping er veldig vanlig-så ikke slutt med puppen:O)

Du vil få mer melk jo mer du ammer,gi ikke opp -dette ordner seg med litt tålmodighet og puppekos:O)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...