Gå til innhold

Natta til dere jenter

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tuuusen takk til deg. Jeg skal legge meg nå, måtte bare si noen sanningers ord i tråden "mista håpet" Anonym er på ferde igjen - klar for å ødelegge dagen for oss jentene. Frekke kjærringa. jeg blir så irrrrrritert. .....oki..nå skal jeg roe meg ned. Nattaklem til alle snille på bimmen

Annonse

Hei M@mi33.

Så du skal også teste på fredag! Sååååå spennende!!!! Ja såfremt jeg ikke har begynt å spotte da. Men jeg har noen symptomer som kan ligne, selv om det kun er 1 uke siden el. jeg har vært kvalm siden i går kveld og hatt hodepine siden i går kveld. Et par dager har jeg hatt blødende tannkjøtt og noen dager med løs avføring. hmmm..kan jo være noe annet men...Blir spennende for oss alle 34-jentene denne uka. :-)

Jepp tester på fredag :)

Har også hodepine og er småkvalm - rar smak i munnen, men er usikker på om det kanskje skyldes hvitløken jeg spiste i går eller om det er "metallsmak"..

Jeg har "aldri" hodepine ellers, men hadde det forrige svangerskap..he.he

Imorges ble jeg litt i tvil pga økende menssmerter - men kom på at det var slik sist også, bare huske å bruke hvit truse..Menssmertene har nok lurt mange :)

Uansett blir det spennende denne uken - godt å ikke være alene :)

Ser du er inne i 1PP, det er jeg også! Jeg husker fra sist at jeg var kvalm på kveldene og det blødende tannkjøttet. Jeg har hatt noen stikksmerter i underlivet også. I går kjentes det ut som noe sprakk der inne. Liksom menssmerter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...