Gå til innhold

Lyst til å legge meg jeg men....


Rose -3. troll i 2012

Anbefalte innlegg

kjøkkenet flyter etter middagen og jeg vet at dersom jeg ikke rydder det bort har hunden vært oppi det i morgen tidlig....

Min kjære er på fest så jeg er glad om han klarer å komme seg hjem uten å bråke formye slik at han vekker både meg og sønnen vår....

 

Hvorfor er jeg ikke osm den gode feen i askepost, kopper og kar simm sala bim -inn i oppvaskemaskinen...

 

Plasfolie sim salabim over matrestene

Matrestene sim salabim inni kjøleskapet.

 

God natt uten anstrengelser...

 

uff nei, må nok reise meg opp å ta det selv ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja... Kjenner følelsen... Igår var jeg så sliten etter full rulle i ny jobb med 6 timers vasking, og pizza laging da jeg kom hjem at jeg rett og slett ikke orka og ta ut av oppvaskmaskinen og sette inn igjen... (jeg som er så pirkete til vanlig, hihi)Tok det idag jeg:) Skjer jo ikke til vanlig, men unte meg selv et unntak fra normalen igår jeg;) Er en nygravid, trett og sliten så må det da være lov... Men for deg som har hund så må du selvsagt rydde unna maten, men la resten stå du med god samvittighet. Eller skriv en lapp til mannen din om at han kan ta det når han kommer hjem... hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en beruset mann sette inn i oppvaskmaskinen ender garantert med mye glasskår på gulvet. Det får heller stå! he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...