Gå til innhold

Sove.. hvilken stilling ligger dere i?

Anbefalte innlegg

Sove på magen klarer jeg jo ikke lenger... sove på ryggen gjør vondt i ryggen...

Har hørt anbefalinger om å ligge på venstre side for å lette blodomløpet eller noe...

Men... sliter med det også...

Koser meg på høyre side jeg, men er det slik at man absolutt bør sove på venstre side?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5991762-sove-hvilken-stilling-ligger-dere-i/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selv sover jeg både på rygg og på begge sidene, uten puter rundt meg. Prøvde pute mellom beina forrige gang jeg var gravid, mot bekkenløsningssmerter, men puta ble bare i veien og jeg fikk ikke sove.

Vet at mange har problemer med å ligge på rygg, spesielt mot slutten av svangerskapet, pga at fosteret da trykker mot nerver og gjør at man kan besvime. Heldigvis er vi forskjellige også der, og jeg har trygt kunnet bruke ryggen som sovestilling i mine 2 tidligere svangerskap.

Jeg sover mest på høyre jeg også. Har det helt fint på den siden..:) Så sover jeg på ryggen også, for jeg har ikke vondt i den...ikke enda iallefall.

Det er vel ikke farlig å ligge på høyre siden? Det er vel bare om det gjør vondt man ikke skal ligge på høyre?

Annonse

Jeg ligger i verdens snodigste stilling tror jeg..

Vesntre siden, men halvveis på magen. Ligger maks mot magen men ikke på den, og så velter kroppen med.. hehe.. men har alltid ligger slik, kan ha noe med det. Egentllig ikke noe problem om natta sånn sett, verre om morgenen. Pga av ryggen sliter jeg med å komme utav senga. Så ruller bare for tiden.. :-D

Bare på sidene, på venstre side med høyrefoten på hofta til sambo for det er så godt for ryggen, på høyre side med dyna imellom beina. Bare så synd at det er så vanskelig å snu seg, det tar jo en evighet! *lirke* *stønn* føler meg 100 år gammel :)

Gjest leelu23 m/ gutt 25.11

Sliter masse med å sove om dagen og det tærer på humøret.. jeg har også hørt det der om venstresiden.. men sover der det passer meg jeg :)

Nå er jeg venstrehendt og liker derfor venstresiden godt- så jeg ender opp der etter masse stønning og klaging og svetting..

Jeg våkner bare noen ser på meg om dagen, slitsomt!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...