Gå til innhold

Jeg melder min ankomst!


mamma >to gull

Anbefalte innlegg

Hei Jenter!

 

Til nå har jeg sittet litt på sidelinjen og bare lest innleggene deres. Mye nyttig for en som er gravid for første gang..Hi,hi,veldig sprøtt..

Jeg testet positiv fredag for en uke siden,og er nå 6+4. Har ikke hatt så mange symptomer enda, bortsett fra som dere andre her en veldig oppblåst mage, trøtt, dårlig smak i munn (særlig om morgenen) og kanskje litt humørsvingninger,men det har jeg vanligvis også..He,he..:-))

 

Nå ikveld så merket jeg littegrann brun utflod, men ikke noa annet uvanlig. Kan noen av dere please berolige meg om at dette ikke er noe å bekymre seg over??Dette er vel (etter det jeg har forstått etter å ha lest mange innlegg her inne) ikke så uvanlig?

 

Ellers så syns jeg det er en bra side det her og man lærer masse nyttig informasjon!

 

Håper det står bra til med dere ikveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

meld din ankomst og velkommen skal du være!

jeg har vært medlem i 5 år med avbrekk i ny og ne og finner stadig spennende diskusjoner og med-gravide :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt normalt og som oftes ufarlig å ha litt brun utflod. Det kan være noen rester etter forrige mens som ligger og kroppen ikke vil ha...

 

Det går nok bra skal du se.

 

Velkommen skal du være både inn i 1. tri og inn i aprilklubben. Er bare 5+5 selv, men testet positivt for 2 uker siden i dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk,takk, regnet jo med at det var ufarlig, er bare greit å spørre da vettu..

 

Er det første for deg og?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som du ser i nicket mitt så blir jeg tobarnsmor i april, (jeg venter ikke tvillinger he he...ihverfall ikke osm jeg vet om)

 

Nei, har verdens herligste sønn fra før av!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, så nicket etter jeg hadde svart.he,he..Så da har du vært med på dette før ja..Syns det er veldig spennende, selv om jeg ikke akkurat føler meg så veldig gravid.Skal bli godt å få noen skikkelig svangerskapsymptomer..!!De kommer vel før man vet ordet av det,så får vel bare nyte dagene før kvalmen setter igang...:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes også det er veldig spennende selv om jeg har vært med på dette før. Synes det er veldig gøy å sammenligne svangerskapene. Vil råde deg til å bruke dagboken her inne slik at du ved et evt senere svangerskap kan gå tilbake å se hva som skjedde.

 

Selv kjenner jeg at pulsen går litt raskere akkurat nå. Har nettopp vært inne å lest at hjertet er begynt å slå og da ble det litt mer realistisk med en gang. Nå er det liksom ikke bare celledeling...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...