mamman til flere Skrevet 19. august 2006 #1 Del Skrevet 19. august 2006 du kjøper en graviditetstest 4 dager før IKM og tror du skal klare å vente minst 4 dager med å ta den... .....du pusser tenna dine kl 20 sammen med blivende storebror i det lille håp om at du ikke kommer til å spise mer den kvelden..(HA HA HA særlig!!.) .... du kjøper inn en stooor pose smågodt på fredag og tror at den skal vare helt til søndag...(etter 2 1/2 time roter du rundt i bunnen av posen og lurer på hvor alt ble av...) ..du holder 4åringen våken litt ekstra fordi da sover han helt sikkert til klokken 9 dagen etter....(mmmm... trodde du...) ..du lar buksa i str "altfor liten" fortsatt ligge i skapet i tilfelle den skulle passe igjen... (og hvis den noen gang gjør det, er den helt sikkert IKKE på moten da..) ...du drikker en halv liter vann rett før dere skal gå til byen og tror at det skal gå bra..(200 m bort i gata blir det bråstopp og du nærmest løper hjem og panisk går opp alle trappene for å rekke do...og dette gjentas en gang til slik at du må late som om du glemte noe...så du tar med deg en tom pose og vifter litt med den slik at naboene ikke tror du er galen..) .... du sier til mannen din: Jeg skal bare sjekke noe på nettet (les BiM), det tar bare et par minutter...(kremt) noen andre? Kjeeeeder meg...gi meg noe å le av.... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5991710-du-vet-du-er-optimist-n%C3%A5rsamme-som-skravle/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå