Gå til innhold

Noen flere hestejenter her da..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg driver med hester, og er i uke 23. Går helt fint. Har kjøpt meg et korsett for at ikke det skal riste sånn i magen når jeg ute og trener med hesten min. Åså får jeg god hjelp til de tunge løfta. Planen er å sette vek hesten i trening når det begynner å nærme seg termin, men jeg vil ha hesten hjemme så lenge jeg klarer det.

Noen andre som driver med hest? Og hvordan går det??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg driver også m hester. er sjøl bare 12- uker sånn ca. her går det kjempe fint, har tatt det litt rolig ang riding, da æ har vært kjempe kvalm . m nu går det litt bedre. har planlat å ha hesten hjemme hele tida, har også kjøpt mæ et føll. det får æ ikke før i okt-nov.

Skrevet

Hei...Jeg å driver med hest...Har to stk selv,men har måttet satt de bort pga masse og veldig bekken plager....

Jeg er i uke 28 om 2 dager men har ridd fram til for 1,5 mnd siden....Da kom jeg ikke opp uten problemer lengre...hehe

Men klart jeg savner dem veldig....

Skrevet

Jeg hadde hest før men solgte den da lilleguttpå 18 mnd ble født. Rei ikke noe serlig i svangerskapet pga kvalme i 9 mnd og veldig mangel på overskudd....

Planlegger å kjøpe meg spranghest når minsten er mellom 1 og 2 år : )

Klarer ikke å bli kvitt interessen hehe

Skrevet

Jeg skulle bare ønske jeg fortsatt drev med hest.... =0/ Sluttet for to år siden, men den basillen blir man jo ikke kvitt så lett når man først er bitt. En jente som holdt til i samme stall som meg red litt innimellom helt frem til fødsel omtrent. Gikk bra med henne.

Satser på at det er en liten rytterspire i magen min....kan jo ikke nekte henne hest den dagen hun spør om det..hi hi... Blir nok litt inhabil i det spørsmålet tror jeg =0)

Skrevet

Jeg er og hestejente, men har satt hesten min i trening fra jeg ble gravid denne gang, har spranghest og overhodet ikke interessert i å ta den risken som det er i å ri når jeg er gravid.

Har to venninner som har vært i ulykker med hest når de var gravide, begge to ble kastet av, og hun ene fødte et barn med lett hjerneskade, ingen som er sikre på hvorfor, men gidder ikke ta sjansen.

Dette skrev jeg selvsagt ikke for å skremme noen, fordi det er ikke farlig å ri, men det å falle av ..

Så jeg er nok litt hysterisk kanskje?

Savner hesten da, men drar jo innom og hilser på =)

Skrevet

Å falle av er nok ikke så bra nei.. Holder på med travhester jeg, så kjører for det meste. Men hvis jeg trett i bekkenet etter en lang arbeidsdag, så tar jeg meg en rolig skrittetur og jeg føler meg straks mye bedre og løsere i bekkenet.

Skrevet

Jeg har også hest. Den står hjemme hos foreldrene mine da sammen med hesten til søsteren min. Så hun er flink til å hjelpe meg. Jeg er nå 15+3 og det har gått bra til nå. Tar det litt rolig på tur og rir alltid med ridevesten på :o)

Ellers tenker jeg faktisk litt på hva som kan skje hvis jeg faller av, men kan jo ikke sette bort hesten i 9 måneder. Bare ta det med ro og få hjelp til rensking av høver... hehe

Skrevet

Jeg gjorde...

Hadde egen hest i forrige svangerskap, holdt på å ri han inn faktisk.

Men jeg ble skadet av hans pappa og er derfor ikke lenger aktiv med hest. Men kos dere så lenge det ikke føles ubehagelig!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...