Gå til innhold

Til Påskebaby 2006 ble Marsbaby:)

Anbefalte innlegg

Hei du, så koselig!

Så klart jeg husker deg! Du sneik jo i køen, og jeg kom aldri over det....hehe.....!!! Husker jeg var grønn av misunnelse for at du fikk babyen i mars, mens jeg fremdeles måtte vagge rundt.

Ida ble født 2 april, og er ei stor og fin jente. Vi har det strålende, og jeg synes det å bli mamma har gått over alle forventninger. Selvfølgelig er jeg sliten inni mellom, men et lite smil er alt som skal til for å fylle opp batteriene igjen. Nå har hun hatt feber i et par døgn, og det har vært bekymringsfult. Det er ganske mye ansvar å bli foreldre.....stakkars lille jenta mi!

Tiden etter babyen har jeg nesten ikke slått på pcen - først de siste ukene. Har vel vært her inne en ukes tid, og blir kjempe glad når jeg ser igjen gamle nick i fra BIM. Jeg har truffet flere i fra Aprilklubben, og det er så koselig både å bli husket og kjenne andre igjen.

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5991514-til-p%C3%A5skebaby-2006-ble-marsbaby/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei igjen (hvis du ikke har lagt deg alt da:))

Så koselig å høre at alt er bra med dere, har vel hatt det som du, slitsomt men helt herlig:) Kjenner virkelig at ting går seg til nå, vi hadde en ganske kronglete start og han har allerede vært operert for lyskebrokk faktisk:( Det var ikke gøy å være tilbake på Ullevål med sykt barn igjen, men det gikk kjempefint. Var faktisk terapi i seg selv det der! (vet ikke om du husker, men vi mistet datteren vår 3 dager gammel bare). Møtte igjen flere vi kjente fra før og det var veldig betryggende! Kjempetøft mens det sto på da, hadde han inntil meg i 20 av 24 timer noen døgn, var helt utslitt!!! Og kolikk i tillegg da.... joda, vi har hatt nok å gjøre:)

Men nå er Alexander blitt en supertøff liten kar, som lekesloss med bamser som er større enn han selv og sjarmerer verden med smilet sitt! Og kjempe tillitsfull og sosial, utrolig morsomt å se hvor godt han liker andre mennesker, søker nesten kontakt vet du.

Har heller ikke vært her noe særlig før de siste ukene, frem til sommeren gikk det jo i ett, rakk jo ikke gå på do alene en gang:) Og i sommer har vi vært på hytta stor sett hele tiden, uten pc. Fantastisk sommer å gå hjemme med barn, vi har vært heldige med den gitt:)

Må vel skifte nick snart, men kommer ikke på noen fine, har du noen forslag? Koselig å treffe noen "kjente" her inne igjen!

klem til deg og Ida

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...