Gå til innhold

Kinesisk fødekart finner dere her!


Jente1980

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

det er bare tull... det kinesiske fødekartet sto det at jeg skulle få gutt, men det var ei jente jeg fikk;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det klaffer nok ikke alltid... hihi... Men en "snart"4 barns mor fortalte her inne på bim at kjønnet på alle hennes barn klaffet med det kinesiske fødekartet... Det jeg synes var så irriterende var jo at jeg fikk forskjellig kjønn til svar på Bim og på en annen babyside... Så det er sikkert bare vas ja. Denne "snart" 4 barnsmoren fortalte vel og merke at det for henne hadde stemt i forhold til Bim sitt kin.f.kart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ustabile sykluser, og i følge termin kalkulatoren var unfangelsen akkurat i månedskifte juli/august. Selfølgelig er det gutt i juli og jente i august. Hjalp ikke så mye... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det finnes jo flere typer kinesiske kalendere. Kalenderen som e rher inne på bim siden er jo ikke lik den som er på babyverden siden. Jeg har to gutter, og det stemmer på begge kalendrene, men denne babyen som bor i min mage nå skal bli gutt på babbyverden siden, og jente på bim siden, så da får vi se hva som stemmer:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...