Gå til innhold

Oktober: dumpet:(


Nina- mamma til Sander

Anbefalte innlegg

ja, da har barnefaren funnet seg en ny kjæreste... :( utrolig vondt å bli dumpet nå... det har vært mye frem og tilbake mellom oss helt siden jeg ble gravid, så jeg har jo egentlig vært `alene` hele tiden, men jeg syns det var ekstra tungt nå, siden fødselen nærmer seg med stormskritt... 7 uker igjen!! hjeeeeeeeeelp... :s

ingenting jeg kan gjøre for å få ham tilbake, siden han har fått ny kjæreste... :(

hater å ikke ha kontrollen altså!!

har så lyst å omøblere på tryne til den nye dama hans... huff....ekkelt å være så sint på noen... :S

 

men, etter fødselen, da skal jeg trene å få en kropp eksen min bare kan drømme om, og så skal jeg passe på å alltid pynte meg litt ekstra når jeg treffer han, slik han ser hva han gå glipp av!! hehe:P

og kansje han tar meg tilbake også... :P

 

flere i samme siuasjon eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm.. stackare.. Inget kul att få det i trynet 7 uker fødseln. Sænder dej en massa styrke klemmer. Har dessværre aldrig vart i samma sistuation.. men kænner en vænnina som vad med om liknade. Mannen hennes var utru hela grav. o tills slut orkade inte hon mer så hon dumpade han. O lever fint o gott utan han. Men som sagt.. det e hans førlust! Du e ju værldens bæsta Nina.. ikke sant ;)

 

Kos dej.. o ha en fortsatt fin grav.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da, føler med deg. Ekstra sårbare er vi jo også nå. Men fy fa...for et mannfolk, hvordan kan man forlate sin gravide kjæreste? Nå vet jeg jo forsåvidt ingenting om deres situasjon, men når man går å blir gravide er det vel litt seriøst vil jeg tro. Har dere vært lenge sammen?

Jeg har flere bekjente som har opplevd at kjæresten har vært utro under svangerskapet, vet ikke om de får en slags"angst", men de må da kunne takle det på en litt annen måte enn med utroskap. Nå er det jo litt anderledes for deg, siden han har gått å fått seg ny kjæreste. Kjenner denne nye kjæresten til deg, og syntes det er greit å bli stemor for en nyfødt baby?

Og et annet spørsmål, hadde du virkelig tatt tilbake denne mannen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så utrolig dårlig gjort!!! Jeg kan ikke fatte at det går an....håper du har noen å ha med deg under fødselen ihvertfall, og som kan støtte og hjelpe deg (der han skulle ha vært #¤%%¤&&%¤¤) i tida nå før og etterpå! Masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei føler med deg jeg er i samme situasjon.

men han droppa det med hu andre dama da.

 

men tenk positivt det hjelper, for jeg har vært alene under hele svangerskapet

det er ikke lett men det går bedre etter hvert bare å tenke på den lille som kommer i sånne stuasjoner.

 

gruer meg litt til fødselen jeg da for har ikke peiling på hvem jeg ska ha med meg

siden barnet fr er utelukket..

 

lykke til videre er ikke lenge igjen det det kommer en nydelig baby.

det blir stas har bare 6 uker igjen nå.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

drit i både ham og dama hans. hvis han oppfører seg slik mot deg, er han ikke verdt oppmerksomheten din overhodet!!! det fins et hav av MYE bedre menn der ute, konsentrer deg heller om dem, og glem dem som behandler deg dårlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fy søren for en type. Men det jeg hvertfall ikke skjønner er hvem som gidder å bli sammen med en fyr som går fra dama si 7 uker før fødsel. Jeg mener hun nye dama. Det er jo ikke akkurat et godt resymee han fyren har da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil du virkelig ha tilbake typen som dumpa deg da du var gravid. han ser ike ut til å bry seg myr om deg eller barnet! herregud,, STAKKAR deg. å er det virkelig noen som vil bli sammen med en type som venter barn å skal bli pappa! da hadde jeg følt meg litt som det fjærde hjulet på vogna!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler med deg.. ikke en enkel situasjon hverken følelsesmessig eller i dagliglivet. men konsentrer deg om babyen din du og tenk på alt det fine han har valgt å ikke være en del av. Håper du har noen i familien og nære venner som støtter deg fremover..

 

Lykke til..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for alle svarene folx:)

det var en sjikkelig god ego booster.. :P hehe

 

han har slått opp med hu nya dama nå. og jeg nyyyyter det.. :)

jeg elsker ham jo enda da... vi var ilag i 1 år, og ting var ganske seriøst, men han skal faen meg krype lenge og mye for meg hvis jeg skal ta han tilbake! finner meg ikke i hva som helst:)

 

og i mellomtiden prøver jeg hele tiden å vise ham hva han går glipp av.. hihi...

har begynt å få en del sms av han igjen nå, og jeg merke at han på nytt er interesert... men det skal mere til enn søte ord og unskyldninger for å få meg tilbake. han må virkelig bevise at han bryr seg om meg og sønnen vår...

 

var hos jordmor idag, og hun sa at jeg kan føde når som helst:)

guttebassen min er så stor ( + 22%) og jeg er moden, har åpning og har stadig masere, så jeg har viktigere ting å tenke på enn eksen min.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...