Gå til innhold

hemorider....

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen tips til å bekjempe hemorider. Har grusomt vondt og gruer meg voldsomt til neste gang jeg må på toalettet. Bruker en salve, men tar nok noen dager før den funker. Andre tips til rask smertelindring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen som har opplevd å få hemorider?

Skrevet

Å nei du er nok ikke alene, og jeg forbeholder meg retten til å være anonym... Har vært plaget siden starten, fikk alcos anal på apoteket og den har hjulpet meg, men når de er på sitt verste og man nesten ikke kommer på do, har tatt en isbit og kjølt den med. Da kryper den veldig raskt, og gir rask lettelse. Dette er et kjerringråd jeg leste, og

det sto også at man skulle være obs på frostskader!!!

Håper det hjelper deg å!

Skrevet

Takk for svar. Det er den salven jeg også bruker, men har ikke prøvd isbiter enda, men skal nok forsøke det også. Tenk at gutta skal slippe unna alle disse "bivirkningene".

Skrevet

Heisann! Har ikke vært plaget med det i svangerskapet, men hadde det for noen år siden. Da brukte jeg honning! Vanlig honning du får kjøpt i butikken. Smurte det direkte på hemmoriden og den forsvant raskt. Kjølte også ned med is. Er veldig obs på det nå, prøver å ikke presse så hardt når jeg er på toalettet, er jeg treg i magen tar jeg lactulose som du får kjøpt på apoteket. Har hittil sluppet unna de plagene, er i uke 26. Lykke til :)

Skrevet

takk for det. Tar imot alle gode råd med åpne armer, for dette er noe dritt:(

Skrevet

vel...jeg begynner få det..moren min tipset meg til å brette sammen en pute et par tre ganger og sitte på den. det gir visst mottrykk og lindre smerten godt..

verdt å prøve? ..lykke til..

Skrevet

venninnen min deler opp en rå potet i båter så går hun med når hun er hjemme. legger den mellom rompesprekken helt opp mot hullet.

jeg bruker alkos vet ikke helt om jeg skal prøve poteten men er jo sikkert vært det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...