Rose -3. troll i 2012 Skrevet 19. august 2006 #1 Del Skrevet 19. august 2006 Satt nettopp og smugleste litt på 3. tri. Leste litt om spark og kan enda huske de vonde sparkene...og nå tenker jeg...hvordan går det ann å savne noe som gjør vondt?? HUsker at magen var så stram at jeg var sikker på at jeg skulle revne. Var redd for at jeg skulle høre revnen og bare se babyen falle ut i armene mine.... Men nå gleder jeg meg så inderlig til å begynne å kjenne disse forstyrrende sparkene... Første gang kjente jeg spark i uke 17. Vet at man kan forvente å kjenne spark tidligere med nr 2, men hvor tidlig? Noen som vet det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silje og Vaniljebollene Skrevet 19. august 2006 #2 Del Skrevet 19. august 2006 Jeg gleder meg også til spark, for da kan man vite helt sikkert at den er i live... Jippi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmammapåny Skrevet 19. august 2006 #3 Del Skrevet 19. august 2006 ja jeg gleder meg og:) blir så spennende:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heihvordetgår Skrevet 20. august 2006 #4 Del Skrevet 20. august 2006 Jeg og:-). Lurer på hvordan det vil föles. Det kommer til å bli merkelig å kjenne at det lever et liv i magen. Tror först da at denne graviditeten vil "gå opp" for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmammapåny Skrevet 20. august 2006 #5 Del Skrevet 20. august 2006 å så gleder jeg meg til at samboeren kan kjenne sparkene:) Vil nok bli helt fantastisk:) Da kan han liksom få et annet forhold til babyen:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå