Gå til innhold

August: Hei!


monicah

Anbefalte innlegg

Så et innlegg på 3.trimester om denne terminkluben. Hadde ikke hørt om den før.

 

Jeg er 35 år og venter mitt 4 barn 25/8 (en gutt). Er fra Stavanger. Har fra før en gutt på 13 1/2 og eneggede tvillingjenter på 4 1/2.

 

Hva med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisan

. Jeg er 25 år:Er fra bergen..Dette er mitt andre barn..Min første er 2.5 år gammel... Venter gutt nr 2..Gleder meg masse..ER gått over terminen..Den var !8 august..Er passe lei nå...Kjenner 2 andre som fødte på terminen min..Er veeldig misunnelig..Men jeg håper han kommer ut snart..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg så også det innlegget. HAr vært her inne av og til men virker litt stille her..er 29 år venter mitt andre barn 29 aug. Har en sønn som blir 3 snart. Vet ikke hva jeg får denne gangen, er kjempespent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper jeg slipper overtid, begynner å bli veldig utolmodig. Tenk hvis vi bare kunne bestilt dato og klokkeslett :) hadde jo mistet litt av spenningen da, men det er så slitsomt å ikke være i stand til å tenke på annet enn babyen. Går bare og venter og venter, kjenner etter tegn på at ting skal skje, men kjenner ingenting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! Fint at dere så innlegget og kommer hit :-)

koselig å bli kjent med flere august-jenter :-)

Jeg er 35 år, gift, og har ei jente fra før som straks er 4 år. Hun gleder seg veldig til å bli storesøster! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei. Jeg er 26 år, er fra Oslo og venter på mitt første barn, vet ikke helt sikkert hva det blir, men føler på meg at det er en liten jente. Formen er god, eneste jeg sliter med er å få sove om natta. Har termin 31 august, så det blir spennende å se om det blir et august eller september barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ej e 22 år,venta mitt første barn.Veit ikkje kjønne,i og me at småen va litt for aktiv under UL.Hehe.. Men spela ingen rolle i grunn:p Typen he ei lita pie på 4 da:)

Kjem fra Eidsdal. (ei lita bygd som e 25 min fra Geiranger.1 time fra ålesund). Og skal no flytte til ålesund. (fått kjøpt oss leilighet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...