MammatilE&E+2MA+julibaby? Skrevet 19. august 2006 #1 Del Skrevet 19. august 2006 hei vi blir ikke enige om hvilke navn lille jenta vår skal få. Storbror heter Elias og vi vil at det skal "klinge" litt til det navnet og samtidig må det ikke være for langt pga flere etternavn etc. Her er noen forslag vi har; men hva syntes dere? - Bethina - June - Nora - Sandra - Carina - Ine/ Ina - Eline Har dere noen andre forslag så er det bare morsomt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥sjiga♥ Skrevet 19. august 2006 #2 Del Skrevet 19. august 2006 michelle elina Viktoria det er mange navn som passer til elias. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. august 2006 #3 Del Skrevet 19. august 2006 Jeg synes Carina var veldig fint! Andre navn som passer med Elias er f.eks: Celina, Celine, Elise, Elisa, Oline og Evelina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gossegomave*overtid + 13 dg* Skrevet 20. august 2006 #4 Del Skrevet 20. august 2006 jeg syntes Elias passer det meste! men jeg tenkte på Eline med en gang! og det har dere jo selv der! ellers syntes jge at du burde skrive Bettina ikke bethina, det blir liksom feil, da sier du jo"be thina" hmm, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Dubsgirl* Skrevet 20. august 2006 #5 Del Skrevet 20. august 2006 1. Elias og Nora 2. Elias og Eline 3. Elias og Sandra 4. Elias og Ina 5. Elias og Ine 6. Elias og Carina 7. Elias og June 8. Elias og Bethina andre forslag: Elias og Elina Elias og Marte Elias og Maja Elias og Ella Elias og Anna Elias og Olivia Elias og Helena Elias og Dina Elias og Hanna Elias og Lotte Elias og Mari Elias og Frida Elias og Filippa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
perulia Skrevet 20. august 2006 #6 Del Skrevet 20. august 2006 synes at Elias passer veldig godt med Sarah og Thale. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
going Skrevet 23. august 2006 #7 Del Skrevet 23. august 2006 Tine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå