Gå til innhold

kjære Firefly*

Anbefalte innlegg

Må bare lette hjerte mitt litt til deg,syntes du leste og forsto meg så bra.I dag så giftet eksen min seg...og jeg har hatt en veldig tung dag.Vet ikke helt hvorfor...jeg har det bra og jeg vil jo at han skal ha det bra også.Tittet på klokken i dag...nå er det 4 timer til at de er i kirka...nå er bruden på veg inn i kirka...nå spiser de sikkert mat.Slik har jeg tenkt i hele dag.

Er dette normalt?tror du jeg har følelser for min eks enda?

Vil han jeg er sammens med nå vare livet ut?eller?

Født 28.04.82

min samboer 10.01.81

min eks 10.01.81(bare tilfeldig)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5990723-kj%C3%A6re-firefly/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Hei vennen:)

Tenkte faktisk på deg endel på lørdagen!

-At du ikke hadde det så bra å at det var en litt tung dag for deg!-så jeg gikk inn her å leita etter noe fra deg å jeg fant..

Ang dine følelser for din eks så får jeg opp at det ville ikke funket mellom dere nå å at dere begge er vokst fra hverandre på mange måter...

Jeg ser at du er såret fordi hun la seg etter han da dere var sammen og da det ble slutt mellom dere ble de sammen.. Du har enda ikke kommet over de følelsene du fikk i forbindelse med det. Det henger igjen her ser jeg. Du føler det kanskje litt bedratt at eksen din gifter seg med ei som flørta med han da dere var sammen?

Får opp endel vonde følelser når det gjelder hele denne saken fra begynnelsen til nå!

Ett godt råd er å tenke at du er sammen med han du er sammen med nå fordi du ønsker det, å det at de gifter seg som jeg fikk opp før er ikke av de helt rette grunnene.. Så jeg syntes ikke du skal tenke så mye på hva de to gjør!- for ettersom jeg får opp her vil ikke forholdet dems vare så veldig lenge..Men uansett det er helt normalt å ha det sånn!-er menneskelig:)

Du har en fantastisk kjæreste som er veldig glad i deg å bruk energien din på han barnet dere snart skal få!:)

Jeg ser ikke noe brudd på lenge, å at dere kommer til å være lykkelige sammen lenge. For det er jo sånn at ærlig kjærlighet varer lengst!<3

Natta da:) bare å skrive igjen om du vil!

klem fra

Hei

Du er helt utrolig,skulle tror du kjente meg rå godt.Du har rett i at hun lå seg etter han når vi var sammens.Jeg tror kanskje at det er litt av feilen at det er derfor jeg tenker slik på han.At vi ikke fikk ordnet opp helt når det gjeldt alt dette.

Og du har helt rett i at han jeg er sammens med ivri med og få barn med meg....

Tusen takk..du letter mitt hjrerte og har gjordt at jeg tenker mindre på han.

Håper kvalmen gir seg til deg nå og kanskje kommer til meg,har ikm i morgen,spennede og se.Og vis den kommer så skal jeg på sykehuset onsdagen til mer utredning.

Ha en fin dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...