Gå til innhold

Celleforandringer i livmoren...

Anbefalte innlegg

Da jeg var på min andre svangerskapskontroll i forrige uke sa legen min at de hadde funnet celleforandringer i livmoren min (da de tok celleprøve under gyn-testen på første svangerskapskontroll). Hun sa at jeg ikke trengte å bekymre meg, men at jeg skulle inn til ny gyn-undersøkelse med ultralyd snart. Ble ikke veeeldig urolig, men selvsagt popper tanken opp i hodet mitt ganske ofte... Ble mer urolig da de ringte meg tilbake fra legekontoret og sa jeg hadde fått time til ny gyn og UL allerede på mandag, for dette var noe de ville undersøke så fort som mulig...

Er det flere der ute som har fått samme beskjed? Og hva var det i så fall?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5990453-celleforandringer-i-livmoren/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, ved forrige svangerskap. Gjekk til kontrollar gjennom, og etter graviditeten med celle- og vevsprøvar. Måtte koniserast ca. 3 mnd etter fødselen, som betyr å skjere ut ein liten kjegleforma bit av vevet i livmortappen. Var heilt "frisk" 15 mnd etter fødsel.

Hjå mange går celleforandringane tilbake av seg sjølv etter fødselen. Ser det har vore fleire innlegg om dette her, og på skravlesiden. Du kan jo prøve å søke på "celleforandringar" eller "livmortappen".

Går nok bra!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...