Gå til innhold

Si meg, har alle eggløsning i kveld eller?

Anbefalte innlegg

Hei. Hvor er dere? Jeg sitter nå her og kjenner etter symtomer. Jeg har faktisk sluttet og kjenne etter dem, men så kjente jeg ømme pupper idag, så nå er det påen igjen. Sukk!!!! En uke til ikm, here we go again. Vilsågjerne har lovlig forfall ikveld, men kan ikke se at dere andre har meldt forfall! Hvordan går det med dere andre som har ikm neste uke? Er dere like "rolig og avbalansert" som jeg er eller? Aktivitetsnivået mitt her inne tar seg opp mens jeg går og "ruger". Må bare slå ihjel litt tid her inne slik at jeg slipper å plage mannen min med min utålmodighet....Tror jeg hiver meg over han ikveld jeg, bare for kosens skyld :-)

Ha en fin lørdagskveld.

klem fra

Fortsetter under...

Ja, jeg skjønner godt hvor du er hen i løypa! Kjenner etter alt mulig, til en blir sprø!!

Det hadde vært gøy om du hadde klart det denne gangen martine!

Det unner jeg deg virkelig.

Jeg har ikke el enda, men den nærmer seg sikkert.... Kjenner på el-symptomer, og skal ta en test i morgen. Er da på dag 9.

Har kjent på mye usikkerhet de siste dagene etter at tr dukket opp. Faktisk nesten bestemt meg for å legge prosjektet på hylla... Men så kommer mannen min og faktisk har mer lyst på en til enn meg!! DET er uvant det. Det har jo vært meg som har villet dette mest, mens han har vært litt mer lunken, men samtidig har ønsket det siden jeg har ønsket det så mye.... Dermed fikk jeg lyst til å prøve litt til =)

Men jeg må innrømme att jeg blir litt usikker på meg selv når jeg vingler slik i hva jeg vil og ikke. Tenker at da er det dumt å fortsette med dette, samtidig som jeg vet at jeg kommer til å bli glad om jeg skulle få en positiv test.. Uff, innviklede greier.

Håper hodet ditt er litt klarere martine ;o)

Og at du går der og ruger på en liten junior!

Hei martine,

Akkurat ferdig med det der, jeg. Fikk tanta på dag 26 denne gangen, tidlig el, dag 12. Så nå er jeg på "hviledag" 5, må vel snart igang igjen med prøvingen...Men nå har jeg vært hos legen og tatt blodprøver(se evn. eget innlegg) og får kanskje svarene allerede i morgen...gruer meg til "dommen".

Lykke til med "ruginga" kan jo være at det er noe der...

Hei her er jeg! Er vel muligens ferdig med el.er på dag 14. Hadde 28 dagers syklus sist, så da er det vel el sånn nå kanskje eller akkurat over? Litt deppa, for denne pp startet bra, men siden mannen har jobbet mye sent, vært borte så mye så ble det ikke noe siste 2 dagene. Helt tragisk.....

Det stikker og herjer der nede. Jeg har følt meg dårlig i dag og vært kvalm hele dagen, men det er nok noe jeg har spist altså. Hadde litt lyst rosa blod i dag, så jeg skjønner ingenting som vanlig.

Jeg er også vinglete i hva jeg vil, passer det egentlig med barn, orker jeg med den vonde ryggen etc.? Men nå ser det jo ikke ut som jeg liksom kan velge da, så jeg ser hva som skjer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...