Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir så missunnelig på alle som er i gang......

Utrolig mange som har fått den siste uka.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel vår tur snart og, tror du ikke??

Skrevet

Håper virkelig det.

Det er så vanskelig å fokusere på noen annet enn fødselen, går liksom å kjenner etter hele tiden. Finner liksom ingenting å gjøre.

Skrevet

Hehe, ikke jeg heller - dessuten er det ikke lett å finne hvilestillinger som ikke er vonde...

Mannen min har jobbehelg også, så er jo alene nesten hele helgen.

Jeg heiier på at det blir fødsel nå snart altså. Når var terminen din igjen?

Skrevet

mensterminen var i går og jeg er sikker på den, men UL er 29.... Den KAN ikke stemme, men det betyr jo ikke at jeg ikke kan gå på overtid fra i går...

25 er bursdagsdatoen til lillebroren min og han er en fin fyr, så jeg skal heie på at du får terminbebis :o)

Eller vent, jeg heiier jo på at vi føder i natt, lol

Skrevet

Enig..! Var på besøk hos venninne med termin to uker etter meg i går, og dro fra henne ca ett i natt. Klokka fire i natt hadde vannet hennes gått, og hun har nå fått gutten sin..!! Ingenting som tydet på det da jeg var der, for å si det sånn.

Så nå VIL jeg også ha :)!! Min tur!

Skrevet

hehe, så lenge vi ikke skal føde på samme sykehus er det jo bare å heie som bare det - heia heia heia. Det hadde vært veldig fint i alle fall, jeg er klar som bare det jeg. VIL HA VONDT NÅÅÅÅ, haha, man blir litt skitzo på slutten som ønsker seg smerter..

Skrevet

Så det var en som delte ut fødestøv her tidligere, burde kanskje få litt.

Kan godt føde i natt, men har ingen tro på det. UL termin på fredag, men min egen termin er 3 dager etter. Har liksom ingen tro på at noe kan skje før min egen termin.

Skrevet

Jeg og vil føde nå i natt! Har prøvd sex, og nå sitter jeg her og drar i brystvortene for å prøve å få rier. Haha, må le litt av meg selv, blir desperat av og til!

Skrevet

ja, kødder du elelr?!?! jeg og vil ha vondt:-) har nå faktisk hatt noe rie-lignende hvert 12 min ca i en time, men ser ut som det dabber av nå som jeg sto opp igjen.. er jo utrolig frustrerende..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...