Gå til innhold

hvordan får dere til og dursje med små babyer?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Om du har plass til det på badegulvet kan bebisen ligge naken på et håndkle og kose seg mens du er i dusjen:o)

Jeg dusja oftest når pappaen var hjemme i starten (da hadde vi et veldig lite bad), nå leker hun bare på gulvet mens jeg er i dusjen...for nå har vi større bad.

Hei!

Det er kjempe kos å dusje med babyen;o)

Jeg setter han naken i vippestolen (med tisselaken under) mens jeg dusjer og vasker meg selv. Da skrur jeg ned varmen og tar han med inn. Han elsker det;o) Har til og med amma i dusjen hehe. Men det er ikke så lett å vaske han godt, så det blir mest for kosens skyld.

Annonse

ja synes det er veldig greit for han koser seg da, også synger jeg til han fra dusjen da vettu.. og når jeg kommer ut ligger han så søtt å titter mens jeg tørker meg. da er jo han alt tørr .. så kler vi på han:)

Går helt greit det. Lillegutt råler og koser seg på gulvet mens jeg vasker meg, så tar jeg ham med etterpå. Vi sitter på gulvet i dusjen og han prøver å fange strålene fra dusjen...:) Koser seg og er veldig ivrig. Så synger vi litt da, og det er kjempe koselig=)

http://www.alexi.no/product_info.php?cPath=943_950&products_id=2493

der har de blant annet en.. de passer fra nyfødt til de er iallefall et par år gammel :) anbefaler samtidig tettinntil.com der står det veldig mye fint om bæring... jeg bærer endel i sjal, Mei Tai, Ergo, slynge, både inne, ute og i dusjen ;)

Annonse

De gangene jeg dusjer med Luke så ligger han klar som ett egg på gulvet og koser seg:O)

Jeg dusjer og gjør mine greier først og når jeg er ferdig med det,tar jeg med han inn-det er ikke vanskelig i det hele tatt:O)

Og han eeeeeeeeeeeeelsker det!!

nå føler jeg meg veldig dum:) kan man dusje med babyen altså? knis=) hvordan gjør dere det sånn praktisk altså? kan jeg virkelig ta me mi 6 uker gamle jente i dusjen? *føler at en helt ny verden åpner seg da hun sjelden sover på dagtid og gråter som besatt hvis hun må ligge alene*

fortell, fortell:) (må nesten nevne at e e førstegang og derfor.... ja dere skjønner vel!)

står vel forklart der hvordan folk velger å gjøre det :) jeg bruker som sagt badeslynge :) før jeg fikk den, og av og til nå legger jeg henne på stellemadrassen i åpningen av dusjen naken åsså ligger hun der å spreller, elsker det :) så tok jeg henne opp å hadde henne på armen å dusjet og vasket henne.. men er utrulig lettvint å ha henne i slynge når jeg dusjer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...