Gå til innhold

Magebilder etter fødsel.

Anbefalte innlegg

Inne på Bilder under ronja80 har jeg tatt bilde av magen min etter fødselen. De to første er tatt et par uker etter, mens de to siste er tatt tre mnd etter. Har nå gått ned 3cm rundt livet, noe jeg syns selv at synes godt, skryte skryte=) Ja, jeg veit at jeg fremdeles trenger å gå ned flere titalls kg, men jeg er i allefall på rett vei.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5989319-magebilder-etter-f%C3%B8dsel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for det=) Men veier rundt 100kg så kunne jo gått ned 40!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!kg uten at det hadde vært farlig. Men er kjempeglad om jeg greier halvparten.... Herregud, 40kg liksom, fra å være normalvektig, eller si35kg da ihvertfall. Sykt å tenke på........

Annonse

• 1 måned senere...

Heisann Ronja80=)

Kan jeg bare spørre deg om hvor høy du er og hvor mye du veide rett før du ble gravid? Hvor mye la du på deg under svangerskapet?

Hvis jeg kan se ut som du gjorde i uke 34 er jeg kjempehappy!! Synes du så helt fantastisk ut jeg, og ikke noe overvektig.

Tuller dere? " ikke noe overvektig".... sorry.. det blir for dumt å si! Jeg er kraftig selv å, og det dummeste er når folk sier at jeg ikke trenger å gå ned noe særlig når det egentlig er ganske tydelig!!

Synes magen din varS TOR forandring fra bildene på side 2 til side 3.. Men at magen er flott er vel litt å ta i uansett synes jeg! Men det er utrolig hva tiden gjør! =) Lykke tiL! Tøft av deg å vise bildene!

=) Klem ( PS.. dette var IKKE ment som et spydig innlegg)

:) jeg syns du er tøff ronja..og jo jeg syns magen er flott selv om du er overvektig....og da mener jeg at du har vært flink....ser stor forsskjell på de mnd du har gått ned rundt magen!

Og jeg er enig med anonym ang det å si at noen ikke ser overvektig ut. Om noen kommer bort til meg og sier du ser jo ikke så stor ut eller du ser jo ganske normal ut...da blir jeg faktisk sint..for det er utrolig irriterende. Vi vet jo hvordan vi ser ut damer, og jeg trenger ihvertfall ikke noe "Medlidenhet" og falske forhåpninger. Men det er bare hvordan VI føler oss som betyr noe:) Gleder meg til den dagen jeg kan legge ut magebilder...av min pløseste mage og VÆRE STOLT! så d så..hehe...

STOR klem til alle stolte damer med ekstra vekt på kroppen...uansett om det er snakk om 10 kg eller 60 kg for mye...

:D

Hei igjen.

Hvis det var meg dere siktet til som dulla inn dette her med at Ronja ikke så overvektig ut, så har dere misforstått.

Jeg snakket ikke om magebildene etter fødselen men jeg snakket om det bildet hvor hun bare er noen få uker unna fødsel. Jeg synes helt ærlig hun så kjempeflott ut på det bildet, særlig med tanke på hvor mye hun sier hun veier. Helt ærlig kan ikke jeg ut i fra det bildet si at hun ser kjempeovervektig ut nei. At hun har noen kilo for mye ja, men jeg synes hun så fantastisk ut på det bildet - det er fakta!!

Annonse

Det hjelper ikke å si at det ikke er spydig ment når du faktisk er spydig =)

Men at du har de meningene om magen min er helt greit, mener det samme selv. Men spydig det er du, =)"Men at magen er flott er vel litt å ta i uansett synes jeg"

Ikke bry deg om det snuppa:D det var nok ikke slemt ment...vi er stolte av magene våre vi:) hehe..kanksje jeg skal legge ut ett før jeg er gravid mage? med alle mine strekkmerker..tihi...jaja...:) gleder meg til å bli gravid ja!

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...