Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 19. august 2006 #1 Skrevet 19. august 2006 Leste på skravle siden om en dame som hadde en datter som het Ophelia... Og siden jeg så det navnet har jeg forelsket meg helt i det navnet. Det gjentas liksom i hodet mitt hele tiden, uten at jeg gjør noe spesielt for det.... Ophelia..syntes navnet var spesiellt og utrolig fint.. Hva syntes dere?
*Lucia* Skrevet 19. august 2006 #2 Skrevet 19. august 2006 Fint navn. Leste samme innlegget i stad jeg også! :-)
Nicki_81 Skrevet 19. august 2006 #4 Skrevet 19. august 2006 Spesielt men nydelig navn. (En venninne av meg i Oslo har en datter som heter Othilie, spesielt og fint det også)
Heidi m beibi=)05.12. <3 <3 Skrevet 19. august 2006 #5 Skrevet 19. august 2006 katta til bjørg heter d.. så jeg får litt rare vibber på d =) Ser for meg en svart sær katt hehe... Men d er jo fint.
♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥ Skrevet 19. august 2006 #6 Skrevet 19. august 2006 Husker dere den PLAN-reklamen for to-tre år siden, med ho vakre jenta som varmet føttene sine i plastpose...hun hette Ophelia, i alle fall i reklamen. Har likt navnet godt siden jeg så den jenta...skikkelig nydelig. Huff, blir helt sentimental av å tenke på ho...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå