Gå til innhold

Angående soving på natta....

*·.·»¦«´¨`ellapia´¨`»¦«·.· *

Anbefalte innlegg

Har ei tulle på litt over 8 mnd, og vi sliter ofte på natta med sovinga. Hun legger seg greit god og mett og trøtt på kvelden i 19-tiden...av og til sover hun til rundt 7 om morran, av og til spiser hun en gang om natta. Det er ok for meg det, men problemet er at hun ofte innimellom styrer veeeeldig lenge når hun våkner.

I natt var hun oppe fra 00.30-02.30 og fra 04.30 til 05.30 før hun sov et par timer igjen.

Problemet er jo både søvnmangel for henne, for meg og pappaen...samt det at jeg ikke vet hvorfor hun gråter slik...om det er bare fordi hun skal ha pupp, kos eller fordi hun har vondt noe sted.

Noen her som kan se hva vi bør gjøre? Har prøvd å latt henne skrike, men det går rett og slett ikke....hun blir bare mer og mer hysterisk da. Sovner ikke etter en halvtime-time nei, hun kan holde det gående.

Det er og ofte vanskelig å få henne til å sove tistrekkelig på dagtid...så om du ser noe ang det og hadde det vært fint.

Håper noen kan hjelpe oss:o)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5989062-ang%C3%A5ende-soving-p%C3%A5-natta/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...