Gå til innhold

Voksende mage


Ny bebis i magen!

Anbefalte innlegg

Hei.

 

I dag er jeg 8+0. Er det da normalt å begynne å få mage? Jeg er ikke tynn, men har litt litt bolle-mage fra før. Føler at magen min er skikkelig hoven og står på spreng. Har vært sånn ca en ukes tid. Har ikke planer om å fortelle det til noen før i uke 12, men dette kan bli vanskelig å skjule hvis det fortsetter slik.

 

Tenker bare, oj oj oj.. hvis det er flere inni der. Er første gangen min dette her så har ingenting å samenligne med liksom. Ligger tvillinger i familien da, på begge sider.. HJELP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenkte akkurat som deg, men nå ser det ut som det var mest luft ;-) Så ikke bekymre deg for tidlig.. he he

 

Jeg har ingen planer om å avsløre det før uke 12 (men gifter meg akkurat da, så da kommer det vel ut), og nå ser det ut til at det går bra!

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg føler og at magen viser, men d er nok mye mat og luft siden jeg har ekstremt treg avføring og er oppblåst for tiden;) jeg er 7+5 i dag, og er og litt bolle-mage fra før;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅ vet du ka.. min og e kjempe hoven å stikker ut helt nederst.. er 8+3 idag. Har normalt flat mage... gleder meg til jeg ser gravid ut .. det skjer nok rundt uke 12. Dette er min andre..første gang kom magen uke 13. men det varierer alltid;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj du skulle sett magen min:-) Jeg er 7 pluss noe og naboen spurte i går. Det er tredje personen som ser jeg er gravid som jeg ikke daglig har kontakt med. I forrige graviditet fikk jeg også mage tidlig, men jeg hadde helt flat mage, nå hadde jeg fortsatt litt slappe magemuskler.-) men herregud, det er jo ikke tvil at jeg er gravid. Den kulen. Jeg er sikker på at det er to:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler jeg går å slipper luft hele tiden da.. Ganske flaut... men avføringen er helt ok. Nesten løs i magen endatil... Satser på det er mye luft som ligger å lurer.

 

Men gleder meg enormt til jeg begynner å få skikkelig bebismage. Men kan vente til uke 12 da, når resten av verden skal få vite det. Gleder meg veldig til det også. Familien vår blir iallfall kjempegla vet jeg ;)

 

spennende greier

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forresten lykke til med bryllup!! Det er kjempestas. Jeg giftet meg for 3 uker siden i dag. Da var vi 5 uker på vei. Litt artig med en sånn hemmelighet da. At den lille skulle få være med på den dagen :D

 

Håper bare alt går bra! Ser bra ut foreløbig. Var tilogmed to uker i syden på bryllupsreise etterpå. Så den har overlevd mye allerede..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...