Gå til innhold

Drømmer- over stokk og stein

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei er det flere av dere som har syke drømmer fortiden??

Jeg er i min 13 svangerskapsuke (Ny her inne :-) )

Men drømmene blir bare sykere og sykere, OK et lite utsnitt...

Har drømt at jeg har penis (en sikkelig stor hard en !??? og de var fint plassert på venus berget mitt.... ja jeg hadde begge deler *lol* ) Familie problemmer kommer ofte opp. Som at jeg aldri snakker mere med familien osv. Typen tror jeg er gal :-) men kan det skylles graviditeten ?? mener jeg har lest en plass om det....

Jenter hva sier dere, er dere blitt plaget ?

Gidder ikke å anonymisere, jeg er den jeg er *gliser*

Klemz ifra one and only

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drømmer mye rart ja! Har lest at det er fordi vi ikke har så dyp søvn, så vi husker drømmene våre mye lettere. Har hendt flere ganger at jeg har våknet og vært irritert. Hehe, ene gangen hadde jeg ikke fått lønning, så var det noe sambo hadde gjort eller ikke gjort, ble i alle fall veldig irritert over det. Stakkaren skjønte jo ingenting, hehe - komisk.

Skrevet

Jeg har mye mareritt... Har drømt flere ganger, he-he, må le litt av det, at jeg har drukna i Barentshavet av alle steder. Skikkelig jævlig, våkner av at jeg ikke klarer å svømme opp fordi det er for kaldt.

Skrevet

He-he...samboer drømmer og mye rart. Her sist uke vekka han meg kl 04 på nattan og ba meg ta hagla og skyte den jævla isbjørnen ute i stua... Klarte ikke la være å le da :-)

Skrevet

Hehe, bra det ikke bare er jeg som drømmer merkelige ting=) Men jeg har alltid hatt merkelige drømmer jeg=)

Men nå i graviditeten har jeg drømt en del om å føde og om det blir jente eller gutt. En gang drømte jeg at jeg hadde nettopp født en liten jente, men så begynte hun plutselig å springe bortover gulvet som om hun var to år liksom.. hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...