Gå til innhold

Blødninger eller bare utflod ?


Makka Pakka

Anbefalte innlegg

Det har jo vært skrevet utallige innlegg om dette, men da har det liksom ikke angått meg, men nå gjør det det...

 

Jeg venter nå mitt 2. barn. Under første svangerskap hadde jeg rosa utflod lenge. Det bekymret meg ikke og alt gikk jo bra.

 

Det samme har jeg nå men utfloden er blitt mer og mer brun. Det ser mer ut som blod nå og av og til kommer små klumper av blod. Jeg har ikke smerter men det er ømt. Men det skal det vel kanskje også være.

 

Er det farlig tror dere, og bør/må jeg kontakte lege for å være sikker å at det ikke er en abort på gang??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!

 

Jeg anbefaler deg absolutt å ta kontakt m/lege. Mørk ell.rosabrunt utflod kan være mangt.

 

LYKKE TIL!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rosa eller mørk utflod i seg selv er ikke farli, men er litt mer bekymret for klompene du snakker om... Om d ikke gir seg bør du ta kontakt med legen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg har også rosa/brunt utfold. har snakket litt me venner om d er normalt, siden at jeg ikke har had legetime enda... å de fleste sier d er helt normalt... jeg mistet første gangen, å da hadde jeg også d, så jeg er kjempe nervøs... så jeg skall spørre om å få en tidlig ultralyd, for å se om alt er som d skal, kanskje du burde gjøre d samme. d er jo bedre å være på den sikre siden, enn å gå og være så nærvøs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...