Gå til innhold

Hei! Legger ut en ny: Hvem er vi?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi er begge 25, har ingen barn fra før. Vi er begge i fast jobb, han er ingeniør, jeg er sykepleier. Er samboere, har vært sammen i 6 år.

Jeg har vært klar i et par år nå, men vi begynte å prøve i april da han plutselig spurte om vi ikke skulle prøve å få barn sammen! Sluttet på pillene da, og er nå i vår 4 pp.

Bor på Østlandet.

Jeg er 26 og gifter meg med sambo på 25 neste sommer. Vi har vært sammen i litt over 2 år og er begge i jobb etter endelig ha blitt ferdig med utdanninger.

Har ingen barn fra før og har akkurat innsett at jeg er i min 8.pp. Litt lei, litt frustrert, men mest spent på hva som kommer til å skje de neste månedene...

Jeg er 30, lykkelig gift med min kone på 28. Vi har ei datter på to, og vil gjerne prøve og få fler nå. Hadde noen forsøk i høst. Tok en pause, og har et forsøk bak oss nå. Må dra til København hver gang vi har positiv test, så det blir slitsomt, og dyrt. Men motet er på topp!

Annonse

Jeg er 29, 30 i desember, mannen er 28. Vært gift i ett år, ingen barn men en skjønn pus... Er fra Ålesund men bor i Bergen, flytta hit ifjor etter et fryktelig langt utenlandsopphold (7 år!!) Er i utredning for ufrivillig barnløshet og er medlem i foreninga.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...