Gå til innhold

Hei! Legger ut en ny: Hvem er vi?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er 26, og min kjære 29. Vi har ei datter på 1,5 år snart, og ønsker oss en til i nærmeste framtid... Blir utålmodig når en endelig har bestemt seg for å prøve igjen! Vi bor på østlandet, og har nytt sola uten å tenke på morgenkvalme i sommerferien. Men nå er det på tide!

Lykke til til oss alle!

:-)

Klem

Fortsetter under...

Hei alle sammen!

Jeg er 25 og min kjære er 23. Vi er bosatt i Stavanger hvor vi trives kjempegodt. Jobber begge to og har lenge vært klar for baby.

Nettopp slutta på p-piller, så dette blir spennende:)

Krysser fingrene for alle sammen!

Jeg er 27 og bor på Østlandet. Verken jeg eller mannen min har barn fra før. Jeg har hatt lyst i ett års tid, men har ikke villet presse mannen min. Nå har han kommet til at han trolig ikke blir mer klar (han er fortsatt ganske usikker) og synes vi skal prøve. Nå er 1pp offisielt i gang!

Heisann:) Jeg er 31, og min kjære 33. Vi har ei datter på 5 år, og bor sammen i Finnmark. Jeg jobber deltid, og studerer for å bli lærer. Ble enige alle tre, i fjor sommer, om at vi ønsket en baby i huset. Krysser fingre og tær for at det skal skje noe snart!!

Jeg er 18 og går siste året på vgs. Han er 20 og er utdannet elektriker. Vi har veldig lyst på barn , har vert sammen i 2,5 år. Vi er ikke orndtlige prøvere men vi tar det som det kommer. Til neste høst skal jeg begynne på sykepleier studiet eller på reiselivs/hotel studiet. Derfor lurer jeg : Noen som studerer med barn? hvordan er det ?

Annonse

Jeg er 22 og samboeren er 30 - bor i midt-norge.. Har hatt den tankegangen noen mnd at skjer det så skjer det.. Men ingenting har skjedd enda. Men har da heller ikke "prøvd så hardt" :) Jeg studerer og han jobber.. Mange av vennene våre har vært relativt tidlig ute.. og nå maser alle på oss. Men ingen vet at vi prøver da... Begynte denne syklsen me el-tester, men vet ikke om de fungere på meg. Tidligere har jeg kunnet kjenne at "nå har jeg el" pga av slim etc.. (trur jeg da).

Er helt ny her inne, men finnes det en oversikt over forkortelser dere bruker??

Jeg er 28år og gift med en mann på 27. I jobb begge to og har ei jente som er født i april '05. Omsider blitt enige om å prøve på nr to (jeg har vært babysyk i snart ett år) og håper det ikke tar altfor lang tid (slutta på pillen i februar) - vel vitende at det godt kan gjøre det.

Jeg er 31 og samboer 35, og vi er nå godt igang med å prøve å få vårt første felles barn. Han har en sønn på 9 år fra før, og det er vel han og jeg som er mest baby-sjuke her i huset! ;) Vi holder til i Hedmark, jeg driver min egen bedrift og sambo er jobbsøker akkurat nå. Men vi prøver likevel aktivt, i håp om at det skal ordne seg med jobb for han snart. Uansett er vi heldigvis godt nok rustet økonomisk for en ny liten krabat i familien. Jeg kan ikke vente! :)

Lykke til alle sammen! :o)

HEI alle sammen!

jeg er 28(snart 29)min kjære gode mann er 27.

vi har en jente på snart 6år (som jeg har fra før)(hun var 2 da vi ble sammen,og tror vi alltid har hatt det slik vi har det)

har prøvd i over 2år

(ble ENDELIG gravid men mistet nå i juni 8uker siden)

vi ble gravide med insiminering

bor i østfold

nå øver vi og prøver på egen hånd før jeg evnt skal ringe inn mensen.....(som IKKE bør dukke opp før om 9mnd!!!!!!grrrrrrrrrrr.........=)

MEN vi stresser ikke nå vi vet jo at hjelpen er nær!

LYKKE TIL ALLE SAMMEN

Jeg er 22 og samboer 24. Jeg er hjelpepleier og sambo driver eget firma. Vi har kjøpt et gammelt hus, så vi driver å pusser opp hele huset. Arti,arti:)

Er i 5pp etter ma. Har ingen barn fra før, men håper det blir snart da!! ellers bor vi i trøndelag:)

Jeg er ei jente som er 27 år og min kjære er 34 år. Jeg har ei datter som er 5 år fra tidligere forhold og han har 2 barn fra før av.

Jeg er ny he rinne. Dette er vår første pp. Jeg slutta på p-pillene i slutten av juli.

Vi er veldig spente fordi jeg utsatte p-pilla i 2 mnd og har kun gått på p-piller i 2 mnd. Så dette kan gå fort eller så kan det ta litt tid. Har i hvertfall ikke fått mensen enda, så er jeg gravid nå alt så jubler jeg. Hehe.

Lykke til alle sammen:=) Dette blir en spennende tid for oss her inne.

Annonse

Jeg er en jente på 36 år og mannen min er 41 år. Vi giftet oss 3.juni og kastet oss ut i prøvingen med en gang. det var klaff på første forsøk men jeg hadde SA for 3 uker siden. Vi venter en normal mens før vi prøver igjen. skal ha mens neste helg. Gleder meg til å sette igang igjen. Jeg har tre barn fra før fra første ekteskap mens mannen min har ingen.

Jeg ønsker også alle andre lykke til.

Hei

Jeg er 30 og samboer snart 35. Han har ei jente fra før og vi bor i Buskerud. Vi er prøvere (han litt under tvil, men med! jeg er superklar)

Vi er i 2pp. Egentlig passer det rimelig dårlig å bli gravid akkurat nå (skal bruke tiden frem til jul med å pusse opp) men etter å ha lest litt her inne fant jeg ut at her er det bare å blåse i timingen og bare sette igang.. Ting kan ta tid!

Hallo!

Jeg er 27 år og sambo er 28. Har en liten prins på 10 måneder og håper nå på søsken til han snart. Vi er begge fra Trondheim, bor og jobber her. Etter hvert blir det forhåpetligvis enebolig. Noe vi gleder oss til begge to. Og da gjerne med 2 eller 3 barn i huset. (Har tvillinger i slekta på begges side, så det hadde vært gøy å fått det.) :-)

Jeg nærmer meg 28 og elli-karamelli-mannen er 31. Vi bor i Oslo,men flytter vel om noen måneder,antagelig noen mil utenfor Oslo bare..

Har hatt en SA tidligere,men ingen klaff etter det... Ingen barn fra tidligere,men vi ønsker oss to eller tre:-) Har en gò-gutt på 40 kilo som slevjer og sikler da,min kjære vovvegutt på 10 år!:-)

hei, jeg er 25 og sambo er 32... vi har ingen fra før og begge ønsker oss veldig en liten baby:) jeg jobber i bhg... håper det klaffer for oss engang oxo :-) jeg kjenner jeg er inne i en dårlig periode, har mistet litt troen selv om vi bare er på vei i pp 9 da :P jaja :) det ordner seg vel en gang ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...