Gå til innhold

Hei! Legger ut en ny: Hvem er vi?

Anbefalte innlegg

Jeg får starte=o)

Jeg er 24 år og sambo er 27 år. Vi har en sønn som blir 3 år i okt.

Jeg skal begynne på skolen igjen snart og sambo jobber... Lillegutt er i barnehagen.

Vi bor på Skedsmokorset/ Skedsmo.

Mor er babysjuk, og det er lille gutt også.. Vil så gjerne bli storebror... Går rundt å sier baby hele tiden=o)

Prøver å overtale sambo om en nr 2... Synes det begynner å bli på tide=o)

Ikke særlig samarbeidsvillig der i gården nei=o(

Ble litt langt, men pyttpytt=o)

Hvem er dere?? =o)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5988806-hei-legger-ut-en-ny-hvem-er-vi/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg er 25 år og gift med en mann på 28 år. Vi har to sønner, en som blir 2 år om 2 uker og en som blir 4 år om 1,5 mnd. Jeg er student, tar pedagogikk for å få undervisningsløyve i fagene mine, og ungene går deltid i barnehage og jeg jobber også litt på en skole som vikarlærer. Bor i nordhordaland. Vi ville egentlig vente noen år med en nr 3, men da jeg ble uplanlagt gravid og mistet igjen kom vi frem til at vi ønsker en til nå likevel :-) Vi er i andre pp etter SAen. Har nok el i morgen eller overimorgen!

Hei.

Jeg er 29 og min mann 32. Giftet oss for 2,5 mndr siden.

Han har en gutt på 12 år fra før, og sammen har vi en gutt som blir 2 i oktober.

Jeg er lærer og begynte nå i 100% stilling igjen. Småen skal begynne i barnehagen i oktober.

Vi prøver nå å få et barn til. Trodde jeg var gravid helt til torsdag. Da kom TR.... grrrr...

Jaja. Vi får prøve videre :o) Går over i 3. pp

Hei!

Jeg er 31 år og gift med en på 37. Har vært gift i 1 år og har en sønn sammen på 2 år og 9 mnd. Vi er begge fra, og er bosatt i Hedmark. Vi jobber begge to fult og guttungen har full plass i barnehage.

Er inne i 5 pp etter p-pilleslutt. Håper på baby snart...

Jeg er snart 26 år gammel, mannen min er 27. Vi giftet oss i juni men har värt samboere siden februar og vi bor i Sverige..

Vi bestemte oss for å pröve allerede da vi flyttet sammen og det var bra for jeg trodde ikke at det skulle bli så vanskelig :S

Er nå inne i vårt 6 pp...Håper at det klaffer snart for oss.. :) Er utrolig glade i barn begge to...

hei:)

jeg er 31 og min bedre halvdel er 37.vi er inne i vår 16 pp...tok lengre tid enn vi hadde forespeilet oss:(

men gir ikke opp enda:)

prøver og prøver.....

har ingen barn fra før!

bor i finnmark.

håper det klaffer snart.....

lykke til alle dere som prøver:)

Annonse

hei.

Jeg er 22 og samboer er 29. Har ingen barn fra før, men har en hund som blir behandlet som et barn, vi har nå kommet fram til at vi vil prøve på å få et lite nurk. Har akkurat sluttet med p-piller, så er meget fersk prøver. Er også ny her inne. Vi har også bestemt oss for å ikke fortelle det til familie og venner, før vi har lyktes, og har kommet et stykke uti graviditeten. Så er veldig deilig å kunne snakke med folk her inne..

Vi bor i Møre og Romsdal.

Jeg er 21, sambo 22 og vi bor i Bergen.

Han jobber, mens jeg studerer og jobber deltid på en gullsmed.. Er ferdig med bachloren min til sommeren.. Har ingen barn fra før, dette er første måneden vi prøver på barn nr 1. Alt er derfor veldig nytt og spennende :)

Jeg er 25år og mannen min som jeg gifta meg med for 3 uker siden er 28 år. Vi har vært sammen i 10 år. Bor i Vestfold.

Jeg studerer regnskap og jobber litt deltid i en kiosk. Mannen min er snekker/tømrer i eget firma.

Har en sønn som blir 2 år i morgen, og ønsker oss nå en liten til. Er i 2pp nå..Jeg har til og med begynt å glede meg til å gå gravid igjen (-:

Hei!

Eg er 28 år,bor i Rogaland og har ei datter på 7år.

Er nygift og har kjempelyst på en baby nå.

mista i slutten av mai,var ca 12 uke på vei.

Så nå holder vi på å prøver på ny igjen da.

Heisann!

Jeg er 32 år og samboern min er snart 30. Vi har vært sammen et år og har ingen barn fra før. Vi starter nå 3 pp, og håper at det klaffer!!! ;o)

Vi stammer begge fra hedmark, men bor i Oslo.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...