Gå til innhold

På oppfordring fra snøfilla....;-)

Anbefalte innlegg

Så tenkte jeg kanskje det var flere som ville høre hvordan jeg opplevde tiden, både før, og etter innsetting.

Dette med hvordan man reagerer på hormonbehandlingen, tror jeg henger i hop med hvordan man er til vanlig. Noen har kraftige PMS-plager ellers også, og jeg innbiller meg at de kanskje vil merke mere under opp/nedregulering. Dette er ikke noe jeg vet, altså, men innbiller meg.

Jeg, foreksempel, merker ikke at jeg skal ha mensen, før den er der. Når jeg sprayet, og stakk, merket jeg overhodet ingenting. Av den grunn gikk jeg med vonde tanker om at stimuleringen ikke hadde noen virkning.

I rugetiden merket jeg heller ikke mye. Litt ømme pupper i begynnelsen, men det forsvant allerede før jeg begynte på andre rugeuke. Ja, også hadde jeg litt tynntflytende, vannaktig utflod. Men det så jeg ikke på som noe symptom (Det har jeg lest om senere, at flere ny-"graverte" har opplevd)

Så jeg visste ikke noe om utfallet før jeg testet positivt på rugedag 13:-)

Nå er jeg i uke 14, og begynner å tro at dette skal gå bra. Jeg hadde en liten blødning i uke 12, men det ga seg, og "lillen" har det fint.

De ømme puppene kom tilbake i uke 8/9, og de har jeg enda:-)

Jeg håper av hele mitt hjerte at dere alle kommer dit hvor jeg er i dag! Dere er så gode mamma-emner alle sammen!!

Mange gode klemmer fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5988593-p%C3%A5-oppfordring-fra-sn%C3%B8filla/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...