Gå til innhold

Noen som har vært på ul i uke 14?

mayaya

Anbefalte innlegg

Hei hei!

Jeg har fått time til ul allerede i uke 14, synes det er litt merkelig men veldig trivelig :-)

Nå lurer jeg på om noen som har vært på ul i uke 14 kan fortelle meg hva de så da???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

heidu!

jeg var på ul i uke 13!

hjertet dunket som bare det,og babyen lå å viftet på armer og bein og snudde på hodet:)

gled deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi hi, så spennende!

Men på den andre siden, det er vel for tidlig til å se kjønn eller? Får man evt da en ny time?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg gikk gravid sist var jeg på ul i uke 15. Bildene var fine,jeg så en aktiv liten krabat. Jeg ville ikke vite kjønn,så jeg spurte ikke om han kunne se det. Da jeg var hos jordmor uka etter syns hun det var litt tidlig med ul i uke 15,så jeg fikk ny ul i uke 19.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, hvis det ender opp med 2 ul`er, så blir jeg ikke lei meg for det :-)

Enda en sjanse til å bli kjent med småen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm, jeg synes det hørtes rart ut at du har fått ul allerede i uke 14... Kan det være at de har skrevet feil mnd? Det vanlige er jo i uke 17-19, da det er da de er mest like...

Men du får hverfall ikke ny ul om de ikke klarer å se kjønnet, for det er jo ikke obligatorisk å få vite=)

Men kan jo være du får ny siden de tar deg inn så tidlig da, vet ikke jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står mandag--- september, og det stemmer med dagen iallefall, det kan ikke være i oktober... Men synes det er kjemperart ja... Hadde jo forventet det en måned senere! Kommer nok til å be om en senere da, kanskje, evt bestille en selv.... mystisk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...