Gjest Skrevet 19. august 2006 #1 Skrevet 19. august 2006 han holder seriøst på å komme seg ut på egen hånd.. ligger så langt ned nå at mannen min kjente hodet hans med fingrene, og det føles ut som han bryter seg ut gjennom symfysen ikveld. får knapt puste, enn mindre gå.. å så blir det til en saftig kynner eller falsk rie eller hva søren jeg skal kalle det.. har vondt langt ned i lår og lysker.. kan det ikke bare starte nå??
*tiger* og jenta Skrevet 19. august 2006 #2 Skrevet 19. august 2006 Det kan det vel hende at det gjør også ) Lykke til i alle fall, håper jeg er ordentlig i gang snart jeg og....
er det muuulig Skrevet 19. august 2006 #3 Skrevet 19. august 2006 hehe høres litt ut som det allerede er i gang...håper det for deg:) lykke til om det skjer nå i dag da:)
Gjest Skrevet 19. august 2006 #4 Skrevet 19. august 2006 *håpe håpe* at dere har rett:-) men er så i tvil for tiden, og tror rett og slett ikke at kroppen min samarbeider.. føles som den lurer meg til å tro noe kanskje skal skje, for så å trekke alt sammen:-) skal legge meg tidlig idag tror jeg, er ikke noen vits å å sitte oppe å kjenne etter, skjer det så skjer det.. men om noen andre kjenner igjen dette som "start tegn", ja da vil jeg gjerne vite:-)
Anonym bruker Skrevet 19. august 2006 #5 Skrevet 19. august 2006 Ikke for og skuffe deg, men vi var også helt sikkre på at vi kjente hodet eller noe lignendes når jeg var ved termin med nr 2. Meen da fødselen endelig startet så var det kun 2 usle cm opning, da var jeg skuffa da, siden vi begge mente at opningen måtte være større en det.
Gjest Skrevet 19. august 2006 #6 Skrevet 19. august 2006 heia! jo, var hodet han kjente, men ikke gjennom noe åpning.. han kjente det ved siden av, alltså rundt det som en gang var livmorhalsen, hvis du skjønner hva jeg mener.. e ikke så enkelt å forklare:-)
Ceci og prinsen. Skrevet 19. august 2006 #7 Skrevet 19. august 2006 Kjempespennende å følge med på deg :-) det må da være like før, kan ikke skjønne annet? Spurte min mann om han kunne kjenne noe annerledes inni der, men han syntes alt var som vanlig, og iom at ikke hodet på gutten vår er festet, så hadde jeg ikke regnet med han skulle kjenne noe da. Du får ha lykke til hvis det skjer i natt :-)
Gjest Skrevet 19. august 2006 #8 Skrevet 19. august 2006 halloen:-) tusen takk for lykkøsnkninger!! hodet er ikke festet her heller, men ligger vanvittig langt nede og det var ikke til å ta fel av sa han... så håper vi at det jeg kjenner akkurat nå faktisk ER rier!! sitter med en blande-te av kanel, lakrisrot te og bringebærbladte her.. hehe.. og ja, jeg og har dratt puppene ut av ledd ikveld.. hahaha.. despo?! nei da.. ikke meg:-)
Bilba og gutta :) Skrevet 19. august 2006 #9 Skrevet 19. august 2006 haha, synes jeg ser deg dra deg i jura i ren desperasjon, mumi.... Du MÅ være i gang nå....er ikke snakk om annet...sterke kynnere og murringer i korsryggen jeg også, men ingen rier Lykke lykke lykke til hvis det skjer noe i natt...
Gjest Skrevet 19. august 2006 #10 Skrevet 19. august 2006 kan snart hiva de puppene over skulderene.. haha.. hva gjør en ikke for å få vondt liksom?? hadde min kjære vært hjemme hadde jeg tatt han ,med vold:-) :-)
*tiger* og jenta Skrevet 19. august 2006 #11 Skrevet 19. august 2006 DET hadde jeg gjort og om min var hjemme, jeg vil ha rieeeeer!!!!! )
Gjest Skrevet 19. august 2006 #12 Skrevet 19. august 2006 ja, disse fille-grejene jeg har nå er ikk emye å skryte over.. men de kommer i hvertfall noelunde regelmessig.. men trodde liksom det skulle være mere vondt når det starter..'
*tiger* og jenta Skrevet 19. august 2006 #13 Skrevet 19. august 2006 det er regelmessigheten som er viktigst tror jeg ... heie heie heie
Gjest Skrevet 19. august 2006 #14 Skrevet 19. august 2006 ja, du har vel rett i det.. håper jeg:-))) sitter nå her og fordriver tiden litt til så får vi se hva som skjer eller ikke skjer!
tira fødte 24/08 Skrevet 19. august 2006 #16 Skrevet 19. august 2006 har du ikke lagt deg enda mummi? da jeg pratet med jm på tor sa hun at riene ikke nødvendigvis trengte å være helt regelmessige?? mine var ikke det med førstemann, men da ble jeg jo satt igang, og ting gikk litt i hytt og pine... men si meg, man kan vel føde fordi om hodet ikke er festet? jeg vet det har festet seg hos meg da. gjorde det rundt uke 37.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå