Anonym bruker Skrevet 19. august 2006 #1 Skrevet 19. august 2006 Hvem er sykemeldt 100% Hvilke uke er dere i? Og hva er grunnen? Er selv sykemeldt 50%, og har vært det fra uke 13 og er nå i uke 32 Pga. først kvalme, så allergi og mye forkjølelse og nå er jeg sliten og bekkenløsning, også klarte de ikke å tilrettelegge så veldig på jobben, måtte jobbe til halv fem hver dag, og jeg jobber med utviklingsh. barn på barneskole.
Nicita73 Skrevet 19. august 2006 #2 Skrevet 19. august 2006 Er nå i uke 32, er 60% sykemeldt, dette p.g.a. bekkenet, turnusjobb og lang reisevei.
M-N & sassy-susie Skrevet 19. august 2006 #3 Skrevet 19. august 2006 Ble sykemeldt 100% i uke 33 pga bekkenløsning. Jobbet fullt frem til da... No e eg i uke 39 å har gått ut i permisjon...
monicah Skrevet 19. august 2006 #4 Skrevet 19. august 2006 Har vært sykemeldt hele svangerskapet pga blødninger. har nå 6 dager igjen til termin.
fikk gutt i september Skrevet 19. august 2006 #5 Skrevet 19. august 2006 Har vært sykemeldt mellom 50 - 100 % siden uke 14. Først pga blødninger, så bekkenet og vanskelig for tilrettelagt arbeid på jobben. Sist jeg var gravid fødte jeg i uke 36, så selv om bekkenet har blitt bedre etter at livmoren har sunket, fortsetter jeg å være sykemeldt til jeg begynner i svangerskapspermisjon. Er i uke 36 i dag. Godt å bare lade batteriene, går sånn halveis klar for fødsel...
Lumsk Skrevet 19. august 2006 #6 Skrevet 19. august 2006 Jeg har vært sykemeldt 100 % siden uke 4-5. Først på grunn av kvalme, deretter kynnere som ikke var forenelig med jobben min. Siden juni har jeg også hatt en mystisk magesmerte som også har gjort det umulig å være noe annet enn sykemeldt. Jeg er 34+4 i dag så jeg skal uansett snart ut i permisjon. Dersom du blir veldig sliten av jobben må det vel være mulig å bli 100 % sykemeldt de siste ukene før permisjon. Det er jo ikke snakk om lenge for deg heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå