Gå til innhold

Sendt melding til Moderator om uønsket Anonym

Anbefalte innlegg

Nå har jeg - etter å ha lest noen innlegg hvor en usaklig Anonym gjør sitt beste for å provosere og skrive negative innlegg - bedt Moderator se på saken - og forhåpentligvis fjerne vedkommende.

Det er kanskje ikke helt enkelt å gjøre, men da har vi i det minste gjort et forsøk. :o)

Med ønske om en høst uten innlegg som gjør sitt beste for å ødelegge en fin-fin side for oss gravide! :o)

God helg, alle BIM damer!

Fortsetter under...

J0ss, visste ikke at det gikk ann aa kontakte moderator engang jeg hehe! Men toppers at du gj0rde det altsaa, har irritert meg i noen dager naa, hvor jeg ser hvordan denne anonyme 0delegger for oss andre her inne!

Nattinatt, naa skal jeg sove :)

Jeg tviler på at det er EN anonym som skriver syrlige svar, jeg... Ville heller ha foreslått å fjerne anonymeknappen, selv om jeg personlig vil beholde den... Synes egentlig vi bare kan overse, og oppføre oss som voksne vi andre.

Selv om det er flere anonyme, saa er ikke det noe problem for en server administrator. Det er bare aa se paa IP adressa det til den anonyme som har svart, saa blir han/hun fort utestengt fra siden :)

på din baby så kastet de ut en som sa til moderator "er du helt hammer i hode eller?"

så jeg tror ikke tersklen for og bli kastet ut er så veldig høy.

vi får håpe han/hun forsvinner snart

Annonse

ja, det er ikke til å misforstå, anonym (h*n eller flere) er virkelig ute etter å lage kvalm av og til! eller egentlig ganske ofte, og flere har meldt seg ut herfra pga at d til slutt har gått innpå de. synd anonym-knappen blir misbrukt, for den er grei å ha for de som måtte ha et pinlig spm av og til, eller som må blåse ut litt frustrasjon om f.eks. samboer....og da er det ikke akkurat hyggelig for han om folk vet hvem han er! (har ikke brukt knappen selv enda, men ser at den er god å ha, og skjønner tilfeller hvor den blir brukt.) så la moderator sjekke ip-adr:)

knappen burde vært fjernet...

greit nok at det tiltider er intime el pinlige ting man vil ta opp, el personlige ting. Men da kan man heller gå den lange veien først, og endre navnet sitt til anonym akkurat nå el lign.... Det gidder man ikke gjøre i hytt å pine bare for å slenge med kjeften (eller tastaturet haha)

Må bare si at jeg ikke er den anonyme, men jeg synes ikke at man skal kaste ut noen som helst her. Dette er et åpent forum hvor man kan si sine meninger osv. Man er jo anonym selv om man skriver under med "nicket sitt" eller trykker på anonym knappen -som mange av oss gjør. Forstå det veldig godt jeg:)) La mennesker få ha sine egne meninger, og få lov til å være her inne -full rett til det!

Annonse

Hei igjen (hovedinnlegg),

Takk for alle gode svar og innspill! Ingen tvil om at en (eller flere) Anonyme ønsker å lage kvalm, nei, ellers hadde jeg ikke gjort en innsats...

Men - lagt merke til at IKKE Anonym har kommet med negative innlegg på denne tråden??? :o) Kanskje Moderator har fjernet vedkommende? *håpe, håpe* Det hadde vært flott, altså! :o)

hadde vært bra:) men en stund siden h*n har vært her, jeg har ihvertfall ikke fått med meg noe direkte kvalme i det siste. og det er jo bra:o) syns uansett det er kosli å være her, og gøy at folk har (noen ganger ekstremt) forskjellige meninger - hvis ikke hadde det blitt dødt her! men ondskapsfulle folk fulle av bitterhet som må skjule seg bak "anonym"- det klarer vi oss uten. så takk for bra tiltak FannyFanny;o)

Eg synst dette er ein veldig koselig og nyttig måte å høre på forskjellige erfaringer og sånt.

Det er heilt greit at ein skal sei sin meining, men av og til så er det

faktisk litt unødvendig å sei si meining berre for å lage kvalm.

Det føles iallefall som om enkelte svarer stygt berre for å provosere andre. Og det synst eg er unødvendig!

Det er lov å ha sine egne meninger,men det får da være måte på. Har lest en del innlegg fra en anonym,som virker direkte støtende. Spesielt inne på "hvem er far" og "røykedebatten" sidene. Vet med sikkerhet hvem som er far til mitt barn,kjedelig for de som ikke vet det. Men synest det er helt unødvendig å skjelle de ut på den måten som det er blitt gjort,selv om de er litt løs på tråden. Gjort er gjort,sikkert ikke lett for de heller. Og når det gjelder røyking,så er det ikke lett å slutte,selv om en gjerne ønsker å slutte. Men selvfølgelig,det er viktig å gjøre det som er best for barnet. Men en trenger ikke å få som ørene flagrer av den grunn. Synest det er unødvendig å lage kvalme for andre. Og jeg håper denne personen eller de, blir fjernet.

Er litt enig faktisk.

For et nick har jo den hensikten at man skal være, nettopp, anonym :)

så jeg skjønner ikke helt hvorfor man har "anonym" her inne.

Og hvis folk er ute etter å være anonym inni mellom på enkelte innlegg...så synes jeg det er teit, bare fordi at folk kan da skrive så mye drit de bare vilmed anonym.

Kanskje det hadde blitt mindre dritt/møkka/whatever-innlegg her inne hvis man fjernet anonym?!

fra meg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...