Gå til innhold

ER JEG SYKELIG SJALU??????

Anbefalte innlegg

Mannen min beskylte meg akkurat for det.....Vi hadde besøk av vår 25 år gamle leieboer - hvor han utav ingenting presterer å spørre henne om hun kan masere ryggen hans!?!? Til min forbauselse svarer hun ja, men da sier jeg at ikke jeg liker det. Da hun er reist - blir han hysterisk forbannet på meg å kaller meg sykelig sjalu....Så - jenter - er det hormonene mine som er på tur? Eller har jeg rett til å reagere?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5988201-er-jeg-sykelig-sjalu/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde klikka fullstendig hvis mannen min gjorde det... du er nok ikke sykelig sjalu... hvorfor skal han spørre dem hvis de har oss da... skjønner ikke helt hva de tenker på.... men ja mannfolk ass..

klem

Eh,,,tror heller det er han som burde ta seg en reality check! HVORFOR ber han henne om det??Er de SÅ gode venner? og har dere et vennskapsforhold til henne,hvorfor skal hun gjøre det?du er jo der,,,?? Han høres rar ut synes jeg,...min hadde aldri gjort,enkt eller sagt noe sånt. Merkelig situasjon synes jeg. Hadde det vært greit om en mannelig leieboer hadde masert deg???

Annonse

Dette var veldig merkelig!! Du er ikke sykelig sjalu, i så fall er jeg også det. Tror jeg aldri hadde klart å komme over det en gang hvis mannen min hadde spurt en annen jente om noe sånt. Hadde nesten blitt slutt på flekken tror jeg hehe:) Ikke fordi det er så galt å bli massert av en annen, men at han i det hele tatt spurte henne er grunn nok til å stille seg selv spørsmål ved det, som Ciarra sier.

Nei, absolutt ikke! Jeg hadde reagert akkurat som deg! Helt merkelig at han kan finne på noe sånt.. Det eneste måtte ha vært om hun var fysioterapaut og han hadde veldig problemer med ryggen - da kunne jeg kanskje forstått det.. Men ellers? -Nei!

Hadde mannen min spurt noen om det samme hadde det blitt månelyst her hjemme!

Det er jo mannen din det er noe galt med, og ihvertfall ikke du som er sykelig sjalu...Du må stramme han opp litt, og ikke la han behandle deg sånn, for dette synes jeg er direkte respektløst av han!

Herregud!

Han burde hatt smekk fordi han FLØRTER sånn! Å be noen om å massere er i mine øyne flørting.. Invitasjon til å berøre en selv lissom.

og nr 2: HALLO HVORFOR I H.. svarte hun JAAA????

De burde vært hengt opp etter øra og dengt begge to!

Dette er normalt å reagere på, kan ikke vurderes på sjalu skala engang.

Det er rett og slett ufint!

Annonse

Jeg ville ikke kalle det sjalu i det hele tatt!! Dette har ikke noe med sjalusi aa gj0re, men av ren respkt for sin partner!

Skj0nner ikke hvor han kan ha hatt hodet sitt da han spurte henne om det??!!

For meg er helt helt uakseptabelt! Og du kan bare hilse han mannen din og si han skylder deg en real unnskyldning!

Jøss, hadde blitt litt flau jeg om han hadde spurt leieboeren om det. Er jo litt ubalanse i et slikt forhold, er jo ikke sikker hun turde annet enn å si ja.

Hun kan syntes det var litt ekkelt.......det tror jeg jeg ville gjort om en av mine tidligere leieboere hadde spurt meg om det. Er jo en nokså intim greie det. Men, folk ser det vel fra fler sider. Ekke sikkert han tenkte på det i det hele tatt. Men han burde uansett ikke utsette hverken deg eller henne, som dere faktisk har et penge og ansvarsrelatert forhold til,for slikt....

NEI d e du ikke. Men kolles oppførsel e d av mannen din da? Trur itj æ sjøl had blitt sint, men heller overraska/forbausa. Han kunna jo ha spurt mæ ettersom æ å va t stede.... Men veit som sagt itj helt kolles æ villa ha reagert nuh, enkelte "hormonforstyrrelsa" for tia....

Jeg hadde ikke reagert hvis hun var fysioterapaut el.l av yrke. Jeg er ikke så flink til å massere selv, så da hadde jeg godtatt at hun gjorde jobben bedre enn meg. Men en "hvem--som-helst" leieboer..., da hadde nok jeg også syntes det var litt leit, eller upassende. Hadde tatt det opp ETTER hun hadde gått at jeg ikke følte meg komfortabel med situasjonen. Forhåpentligvis hadde sambo forstått det og ikke gjort noe stort nummer av det, som å bli sint og anklaget meg for å være sjalu.

Jeg har vanskelig for å forklare hvor sint jeg hadde blitt. Jeg hadde sikkert ikke snakket med han på en uke, bare for å demonstrere og protestere. Bare svart at "han kan lage seg no mat sjøl" eller ja / nei.

Tror kanskje jeg hadde begynt å gråte, og stengt meg inne for å la han banke på å angre en stund, så iverksatt planen.

Men som svar på spøsmålet ditt - nei. Ikke på noen måte, det er lov til å reagere når han gjør sånn..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...