minas'81&lillegull;) Skrevet 19. august 2006 #1 Skrevet 19. august 2006 Syns beina mine har blitt så mye større siste døgnet, hadde litt vann i kroppen sa legen min sist jeg var der for ei uke siden. Men i dag fikk jeg ikke på meg sko som normalt er vide til meg og jeg greier ikke bøye kneet slik at leggen tar borti låret fordi det det liksom er hud/kjøtt i veien. HAr aldri hatt problemer med dette før. Er dette vann, og er det normalt at det øker så mye på et døgn? Har i tillegg bynt å klø litt på magen, men det kan jo være noe annet enn svangerskapet da..
minas'81&lillegull;) Skrevet 19. august 2006 Forfatter #2 Skrevet 19. august 2006 Ingen som har peiling på dette? Rart bare å røre på tærne, greier nesten ikke bøye på dem fordi de er så tykke å magen klør enda værre nå. Har hørt om svangerskapskløe, men kan det komme så fort da?
CecilieTerese Skrevet 19. august 2006 #3 Skrevet 19. august 2006 ja fotene kan øke veldig forskjellig. En dag kan de være kjempe store, men en annen ikke noe i det hele tatt.. så ingenting å bekymre seg over Når det gjelder kløe på magen, så er dette også vanlig, for huden strekker seg, å det klør litt. men vær obs dersom det begynner å klø inni hender og under foter, det kalles svangerskapskløe og kan visst være farlig, men ingen grunn til panikk
Murmeline Skrevet 19. august 2006 #4 Skrevet 19. august 2006 Hei du Håper du har ringt føden hvis du er bekymret? Det å rådgive gravide med symptomer på alt mulig rart er en del av jobben deres;) Det bør etter min mening ikke være høy terskel for å ringe dit, bare si at du er nervøs, og lurer på.... Jeg ringte de her en dag pga plutselige pølsefingre som verket skikkelig. Syntes også at jeg hovnet svært fort opp. Men jeg skal snart inn på kontroll igjen uansett, og dagen før jeg ringte var urinprøven min helt fin, så de vurderte det til at jeg bare var hoven. MEN, det var jo basert på min situasjon da, kan jo være svært annerledes for deg... Håper du finner ut av det snarest:)
Motoko Skrevet 20. august 2006 #5 Skrevet 20. august 2006 Vann i kroppen er vel normalt i forbindelse med graviditet, særlig på slutten. Er allikevel lurt å få jordmor/lege til å se på det. Jeg har vært sykmeldt siden uke 21 pga. mye vann i kroppen tidlig, har ikke fått på meg et skopar i hele sommer, og har smerter i bena og blir uvel, men det er visst ingenting å gjøre med det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå