Gå til innhold

Dere m babyer som har readert på ting derehar spist eller drukket!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dette lurer jeg også på!

Lurer også på hva matvarer babyene deres reagerer på. Jeg har funnet ut at snuppa mi reagerer på cola og kanskje melk også. Vil gjerne vite hva andre reagerer på slik at jeg kan følge med på disse matvarene også og hvordan jenten min blir på dager hvor jeg inntar den slags mat.

Snuppa her reagerer fortsatt paa brus ser det ut som, hun har hatt ordentlig magevondter den siste tiden, og jeg trodde det var bare fordi jeg hadde spist saa mye rart. Men saa fort jeg kuttet ut brusen igjen saa har hun blitt bedre. Kan heller ikke drikke mye melk. Vesla er litt over seks maaneder.

Da hun var mindre og hadde kolikk saa reagerte hun paa brus, melk, loek, sjokolade og pasta.

Hun har blitt mye bedre etter at kolikken ga seg, men jeg maa fortsatt spise alt hun reagerte paa med maate.

Poden reagerte på melka jeg drakk (laktoseredusert lettmelk) frem til han var ca 6 mnd.

Nå reagerer han på havregrøten og hvetegrøten, havregrøten spesielt enda det skal være mindre gluten i havre enn hvete... (regner med det er gluten han reagerer på), så nå er vi tilbake på maisgrøten.

Etterhvert innfører vi èn og èn skje med havregrøt i maisgrøten for en bedre tilvenning......

Han er nå 7 mnd.....

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...