Gå til innhold

hvor tidlig testet dere positivt?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde mensen sist fra den 22-26 juli. sluttet på p-pillen i slutten av april.

 

Har allerede testet meg to ganger, NEGATIVT. problemet er at jeg føler meg gravid... har jo aldri vært det før, men kroppen virker på en måte litt... annerledes. klarer ikke å forklare hvorfor!

 

Hender det at testene aldri slår ut positivt?

 

Noen som vet hvor lang tid det går før en garantert tester positivt??

 

døør snart.....:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Hiver meg på

Siste mens 26. juli - IKM 24.-25. august sånn ca.

Testet negativt til tross for mange symptomer

Kanskje vi produserer ulik mengde hcG tidlig i svangerskapet siden noen får veldig tidlig utslag. Dessuten er det jo forskjell på testene. Jeg har brukt billetester sine strips bare jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om du har relativt normal syklus så skulle du ha ikm i disse dager.. D er veldig ulikt hvor fort man utvikler graviditetshormom (det som måles i testene) men tor nok alle utvikler dette på et eller annet tidsrom!;)

 

Jeg testet positivt en uke etter ikm.

 

Så råder deg til å teste igjenn om noen dager, og test på morgen urin, den innholder større mengder med graviditetshormon:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det akkurat på samme måte som deg,med kvalme og oppkast.Har brukt clesrblue og testet neagtivt.Idag var jeg hos legen,han sa at som regel må man være 6 uker på vei,men at det er veldig individuelt.Med datteren min var jeg nesten 8 uker på vei før jeg fikk positivt utslag.

Jeg fikk råd av legen til å teste meg ca en gang i uken ukene fremover for å se,for han mente at jeg mest sannsynlig var gravid,men da testet han meg ikke der for han mente at clearblue var like sikkert som de testene som legene bruker.

LYKKE TIL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikm betyr "ikke kom mens" og det betyr den dagen du skulle hatt mensen, eller ikke vil at mensen skal kome da i de fleste her inne sin værden;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

åh, tusen takk for hjelp. helt forferdelig å ikke vite hva som skjer iallefall... mulig det bare er noe jeg inbiller meg. håper å finne ut av det litt kjapt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja er bare å krysse fingrene, er du gravid vil du nokk oppleve en positiv test om ikke så mange dagene:) lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det samme problemet, bare at jeg skulle hatt mens for 1 uke siden. Har tatt 2 quick respons og 1 clearblue, ingen positive!! :( jeg spurte om akkurat det samme for noen dager siden, og det er ikke sikkert at det gir utslag i begynnelsen. Ta livet med ro, det gjør jeg :) Håper det ordner seg for deg ;) og meg :) jeg har lenge ønsket å bli gravid nå!! Håper så inderlig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh.. håper det ordner seg for deg og...... :) det viser seg jo til slutt likevel, selv om det er utroooooooooooolig fælt å være uvitende ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...