Gå til innhold

Status på BIM....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare en liten kommentar, og dette er ikke for å provoserer..

Har vært på BIM en stund, kanskje ikke skrevet så mange innlegg, men gitt litt kommentarer her og der..

Uansett det er litt morsomt å se at enkelte har høyere status enn andre her. Dvs. at disse får mange flere og mer positive svar, og på en måte blir sett opp til...selv om innleggene ikke er så mye mer interessant enn andre...

Egentlig synes jeg dette er litt rart...vi opererer med nick, og ingen kjenner hverandre personlig (kanskje noen få da..). Selv om en person virker sånn og sånn kan jo virkeligheten være en helt annen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig, er noen nick som stikker seg frem over alt... Jeg har spurt om et par ting på skravlesiden, som for meg er viktig, men svarene uteblir, mens en av disse "populære" kan spørre om hva klokka er, så får hun 10 svar på 5 minutter. Men sånn er det, noen av oss er bare mer populære enn andre, he he.

Skrevet

Hehe ja veldig bekrivende..Greit å høre at det ikke bare er meg som føler det sånn...

HI

Skrevet

Vel..det er hvertfall ikke populært når folk er anonyme:-)

Nei men seriøst...man blir jo kjent etterhvert, så det har mye medsaken å gjøre..men ofte er det ikke alltid man får med seg et nytt innlegg, så det kan lønne seg å dytte litt

Skrevet

Dette var bare en liten observasjon,eller en kommentar jeg ville gi.

Vil gjerne være anonym nå, er det aldri ellers...

HI

Skrevet

Har også lagt merke til det du skriver om status,helt enig med deg i det:)

Skrevet

Har lagt merke til det, ja:o) Det er vel fertila, Dodge, Tillab og co. Men jeg syne sikke det gjør noe, de har sikkert bare vært her mye og dermed blitt poppis!!

Skrevet

Dette skriver jeg under på. Syns det er trist det er sånn. er her inne mye jeg også. Skriver ikke inn så mye men litt her og der, og skulle jeg tilfeldigvis lure på noe en dag selv ja så er det som du sier. Da uteblir svarene. Enten må man være poppis eller det må hende noe tregisk med en selv eller babyen for at noen skal svare deg får jeg inntrykk av.

Skrevet

så er det vel slik at de jentene som er her kjempemye og bare bruker nickene sine blir populære, for de svarer på mye og lager liv! det e rjo uansett ikke noe sjakktrekk å være anonym:-)

Skrevet

Sånn er det jo generelt sett overalt her i verden :-)

Noen bare blir "poppis", det ligger til deres natur kanskje?

Selv har jeg aldri vært det, og higer ikke etter det heller.

Jeg vet at om jeg stiller de spørsmålene jeg trenger å få svar på, som er viktige for meg, og venter en stund, så vil det alltid være noen som svarer på innleggene med seriøsitet og fornuft. Heller det enn et dårlig svar som ikke hjalp spesielt mye :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...