Gå til innhold

Bekymra når jeg sitter på i bil:/

Anbefalte innlegg

Leste her om dagen i se&hør om noen som frontkolliderte med bil. Og en av de som satt på var en kvinne. Dette skjedde dagen før termin, og bilbelte gjorde slik skade at den lille døde. I tillegg til at hun mista babyen sin, så måtte legen operere ut livmora også, så hun kunne ikke få flere barn. Det var sikkelig trist, for man ser bilde av babyen som ligger død i en liten hvit kiste ved siden av moren:(

Etter jeg hadde lest denne ble jeg veldig bekymra ang. bilkjøring. Tenk hvis man kolliderer og mister den lille i magen:( Er det så farlig og bruke vanlig bilbelte at man heller burde la vær å bruke det?! Er selvfølgelig klar over at det finnes bilbelter for gravide, men om jeg kjøper et kan jeg jo ikke ha det med meg overalt.

Noen flere som har lest det?

Fortsetter under...

JO! Kjøper du et slikt belte kan du ta det med overalt!! Det er kjempe enkelt å feste det!! Og hvis det gravid belte kan redde liv og livmor så er det en billig forsikring. Jeg hverken kjører eller sitter på uten beltet mitt!!!

ja, jeg har lest se og hør og det var grusomt!!

Har ikke hørt om akkurat den ulykken, forferdelig! Men det er en grunn til at det er laget spesial belter for gravide, det er som nevnt her kjempeenkelt å ta med seg, kan lett rulles sammen og puttes i en passe stor veske. Jeg bruker ALLTID det beltet. Råder deg og alle gravide å kjøpe et. En billig investering for å beskytte barnet vårt...

Annonse

Huff, for en trist historie! Merker at jeg er litt ekstra bekymret når jeg er ute i bil, men en kan jo ikke sitte hjemme hele tiden, må jo i butikken, på jobb etc. Men er mer forsiktig enn ellers - bare synd at ulykker ofte involverer andre biler, og dem har man jo ikke noe kontroll over. Kan jo være fyllekjørere, rusa folk, sovende bilister etc - skummelt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...