Gå til innhold

August: Hormoner??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei dere!

Har termin den 23.august. Er i veldig god fysisk form, og har foreløpig ikke kjent noe som helst tegn til at det er noe fødsel på gang..

MEN - jeg har jo blitt helt tullete i hodet!! Griner og kjefter og er helt idiot her. I går var jeg helt sikker på at jeg kom til å bli tidenes værste mor, og at jeg bare ikke var i stand til å ta vare på et barn... Har heldigvis kommet litt bort fra den tanken i dag, men det var virkelig helt pyton å ha det sånn i går. Er det noen andre som har det sånn...? Ikke det at jeg håper det, eller ønsker andre noe vondt - men det hadde liksom vært beroligende hvis noen andre var litt "rare" også - sånn at vi eventuelt kan skylde på våre "kjære hormoner"..

 

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

er slik stort sette hele tiden:-) synes synd på mann og barn som må stå ut med en sån hormonelle dame som meg for tiden!!

 

men er jo ikke så rart da, med alle plager og forventninger man har så her på tampen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stadige eksplosjoner her i gården, hehe. Lunta er vanligvis kort, men nå som jeg er gravid er den ekstremt kort! Mann og barn er heldigvis forståelsesfulle :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...